شروع ثبت نام 6 استان در طرح اقدام ملی مسکن ، مرحله اول طرح اقدام ملی 30 آذر به اتمام می رسد

به گزارش وبلاگ کلاس 6، گفت: ثبت نام 6 استان دیگر از ساعت 10 صبح امروز شروع و تا 26 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

شروع ثبت نام 6 استان در طرح اقدام ملی مسکن ، مرحله اول طرح اقدام ملی 30 آذر به اتمام می رسد

محمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت وگو با خبرنگار ، با بیان اینکه فردا 10 صبح 23 آذر ماه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن 6 استان دیگر از جمله اصفهان، زنجان، هرمزگان، لرستان، گیلان و مازندران شروع می گردد گفت: ثبت نام این 6 استان تا 3 روز دیگر ادامه خواهد داشت، ولی هر زمان که ظرفیت ثبت نام تکمیل گردد ثبت نام به اتمام می رسد.

او اضافه نمود: تجربه روز های گذشته نشان داده که ثبت نام ظرف چند ساعت انجام و ظرفیت ها تکمیل می گردد.

محمودزاده با اشاره به اینکه مجموعه استان هایی که در مرحله اول ثبت نامشان انجام می گردد تا انتها آذرماه به اتمام می رسد و ثبت نام مرحله دوم هم با ظرفیت سازی جدید شروع می گردد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه 4 شهر در آیین نامه قانون طرح اقدام ملی مسکن مطرح شده است گفت: متقاضیان این طرح باید از اول سال 84 فاقد مالکیت باشند گفت: متقاضیان از ابتدای انقلاب نباید از هیچ امکانات دولتی از جمله زمین، خانه، ملک و تسهیلات یارانه ای استفاده نموده باشند و متقاضیان باید متأهل و سابقه سکونت 5 سال در شهر مورد نظر خود را داشته باشند.

از سیر تا پیاز طرح اقدام ملی مسکن در خراسان رضوی/مهلت سه روزه به متقاضیان برای ثبت نام

او اضافه نمود: متأسفانه بسیاری از متقاضیان بدون توجه به شرایط ثبت نام می نمایند که بلافاصله بعد از آنالیز ها در صورتی که فاقد شرایط لازم باشند حذف می شوند.

محمودزاده شرح داد: متأسفانه متقاضیانی که فاقد شرایط هستند اقدام به ثبت نام می نمایند و همین موضوع علاوه بر آنکه باعث می گردد افراد واجد شرایط ثبت نام ننمایند بلکه باعث می گردد فرجه زمانی از سیستم های دولتی هدر برود.

معاون وزیر راه و شهرسازی شرح داد: تاکنون 87 هزار نفر در این طرح ثبت نام نموده اند و با توجه به آنکه ثبت نام 6 استان دیگر از فردا شروع می گردد پیش بینی می گردد تعداد ثبت نام نمایندگان به 120 هزار نفر برسد.

او اضافه نمود: تا انتها آذر ماه ثبت نام همه استان ها به اتمام می رسد و مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به انتها می رسد.

محمودزاده توضیح داد: هفته گذشته ثبت نام طرح اقدام ملی در استان های سمنان، ایلام، جنوب سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی و خراسان رضوی شروع شده و تا ساعت 24 روز آدینه 22 آذرماه ادامه داشت.

انتهای پیغام /

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شروع ثبت نام 6 استان در طرح اقدام ملی مسکن ، مرحله اول طرح اقدام ملی 30 آذر به اتمام می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام 6 استان در طرح اقدام ملی مسکن ، مرحله اول طرح اقدام ملی 30 آذر به اتمام می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید