همه اخبار و مقاله ها

بی ام و، خودروهای مرسدس بنز و آئودی را تخریب کرد!، عکس

ب ام و در سال 2007 با انتشار پوسترهایی از حیوانات، ساخت خودروهای دیفرانسیل جلو به وسیله آئودی و مرسدس را به سخره گرفت!

27 فروردین 1403

یوزپلنگ آلمانی؛ خودرویی عجیب برای افراد زیر 18 سال، عکس

خودرو تازه فولکس واگن 20 اسب بخار قدرت دارد و از چرخ های عقب عجیب بهره می برد.

8 فروردین 1403

مایعی که از پوسیدگی دندان جلوگیری می نماید

پوسیدگی های دندان اگر درمان نشوند درد، تورم و بی خوابی همراه دارند از این رو گروهی از محققان دانشگاه نیویورک یک راه حل مقابله با پوسیدگی یافته اند که کارآمد و مقرون به صرفه است.

16 اسفند 1402

سقوط آزاد رنجر در ماه!

هدف کاوشگر رنجر 8 عکاسی از منطقه ها در نظر گرفته شده برای فرود آپولو مانند دریای آرامش یا Mare Tranquillitatis بود.

2 اسفند 1402

عواقب کلاهبرداری با شماره همراه بر عهده کیست؟ ، اینفوگرافیک

هر شهروند ایرانی اگر بدون طی مراحل قانونی اقدام به واگذاری یا در اختیار قرار دادن شماره همراه خود به فردی دیگری نماید عواقب هرگونه سواستفاده و کلاهبرداری از طریق آن شماره بر عهده مالک اصلی است.

15 بهمن 1402

یک جرم عجیب در حومه کهکشان راه شیری پیدا شد

ایسنا نوشت: یک گروه پژوهشی بین المللی سعی دارند به هویت یک جرم عجیب پی ببرند که در حومه کهکشان راه شیری یافت شده است و احتمال می دهند که یک ستاره نوترونی یا یک سیاه چاله باشد.

30 دی 1402

آموزش کامل شارژ باد منبع پمپ

منبع پمپ آب دیجیتال، مخزن تحت فشاری است که امروزه در بسیاری از خانه ها و ساختمان ها با هدف تنظیم فشار آب به کار می رود.تنظیم نبودن شارژ باد منبع پمپ باعث بروز مسائل متعددی در ساختمان می شود و ممکن است، ساکنین با کم شدن فشار آب یا پایین آمدن کیفیت آب مصرفی...

22 دی 1402

5 فروشگاه برتر سفارش لوله برق

لوله برق یکی از مهم ترین تجهیزات در سیستم های برق رسانی است. این لوله ها وظیفه محافظت از سیم های برق را بر عهده دارند و از آسیب تماشا آن ها در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت، ضربه و آتش جلوگیری می نمایند. لوله های برق در انواع مختلفی مانند لوله برق PVC، لوله...

1 آذر 1402

عکس خبرسازی که یاسمین مقبلی از فضا گرفت، عکس

یاسمین مقبلی، مهندس پرواز حاضر در ایستگاه فضایی بین المللی، با وقوع خورشیدگرفتگی حلقوی 22 مهر، تصویر این رویداد از فضا ثبت کرد.

1 آبان 1402

کدام کشور بیشترین ربات ها را در اختیار دارد؟

ایسنا نوشت: داده های اخیر نشان می دهد هم کره جنوبی و هم چین از نظر نرخ بکارگیری ربات ها نسبت به کارگران در صنایع تولیدی از ایالات متحده جلوتر هستند و در واقع کره جنوبی در زمینه تولید ربات در تمام جهان پیشتاز است و ایالات متحده در رتبه هفتم واقع شده است.

19 شهریور 1402

دوئل ایران و ایکوموس در ریاض، مسیر سخت ثبت جهانی ماسوله

خبرنگاران: ایکوموس جهانی ایرادات جدی به پرونده ثبت جهانی ماسوله وارد نموده و این گزارش را برای دبیرخانه این سازمان جهانی نیز ارسال نموده است. خبرنگاران برپایه همین گزارش بود که دو روز قبل خبر از احتمال جدی رای منفی یونسکو به پرونده ثبت جهانی ماسوله در...

9 شهریور 1402

آغاز توسعه زیرساختهای گردشگری شهرستان مهدی شهر سمنان

ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، آغاز توسعه زیرساختهای گردشگری شهرستان مهدی شهر سمنان صورت گرفت.

24 مرداد 1402

رنگ زرده تخم مرغ، به شما چه می گوید؟

اولین چیزی که هنگام شکستن تخم مرغ، توجه شما را به خود جلب می نماید، رنگ زرده آن است؛ آیا تا به حال فکر نموده اید که چرا زرده ها در طیف رنگی زرد روشن تا نارنجی پررنگ هستند؟

18 مرداد 1402

شعرهای نو و آزاد مهدی الماسی کتاب شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، مهدی الماسی از شاعران پرکاری است که در انبان تجارب ارزشمند او، که به بهای عمری قدم نهادن و سر برنداشتن از مسیر معرفت و بلاغت به دست آمده، از طبع آزمایی آگاهانه در قالب های قدیم شعر و خوشنویسی تا تشرف به زبان شعر و نقاشی معاصر،...

2 مرداد 1402

ماجراجویی برای زندگی و آب

ایان بری، که سال ها صرف مستندسازی ارتباط بین منظره، زندگی و آب نموده است، می گوید: در بعضی مکان ها آب بسیار زیاد و در بعضی مکان ها بسیار کم است.

22 تیر 1402

نمایش نامه ای از دل فرانسه

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ جلد چهل ویکم از مجموعه دور تا دور جهان نمایشنامه با عنوان آن سوی آینه منتشر شد.

7 تیر 1402

شهریار مغانلو ، پرسپولیس؛ شدنی است؟

باشگاه سپاهان اصفهان برنامه جابجایی تابستانی خود را با نظر ژوزه مورایس در حالی شروع نموده است که صحبت هایی درباره خروج شهریار مغانلو از جمع زردپوشان اصفهانی مطرح شده است.

31 خرداد 1402

اسامی برندگان مسابقه آنباکس در 100 ثانیه؛ هفته سی و هشتم

لیست کامل اسامی برنده های هفته سی و هشتم مسابقه آنباکس در 100 ثانیه را در انتهای این مطلب بخوانید.

23 خرداد 1402

تعمیر کولرگازی در تهران و خریدوفروش کولرگازی و پکیج

با توجه به حساسیت­ های مربوط به وسایلی همانند کولر گازی، باید برای تعمیر کولر گازی در تهران به ­دنبال مرکزی باشید که در انجام این کار تخصص و مهارت کافی داشته باشد.

12 خرداد 1402

کنجاله نایاب شد

نایب رئیس اتحادیه مرغداران گوشتی اظهار کرد: سویا باید در جیره غذایی مرغ باشد اما کنجاله سویا در بازار کمیاب شده و قیمت آن به کیلویی 28 هزار تومان رسیده است، این در حالیست که نرخ مصوب آن کیلویی 16 هزار و 300 تومان است.

31 اردیبهشت 1402
تعداد: (775)