تداوم بارش&zwnjها در کشور؛ دمای هوا 5 تا 10 درجه سرد می&zwnjشود

به گزارش وبلاگ کلاس 6، تهران (پانا) - مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ماندگاری هوای سرد در کشور اطلاع داد و گفت بارش ها در کشور کماکان ادامه دارد و طی روز پنجشنبه در تهران بارش برف پیش بینی شده است.

تداوم بارش&zwnjها در کشور؛ دمای هوا 5 تا 10 درجه سرد می&zwnjشود

صادق ضیاییان در گفت و گو با پانا اظهار کرد: بر اساس آخرین خروجی مدل های هواشناسی امروز در برخی مناطق سواحل دریای خزر، شمال شرق، هرمزگان، دریای عمان، شرق تنگه هرمز، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات کرمان بارش پراکنده و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می گردد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسید اضافه نمود: فردا چهارشنبه در برخی مناطق شمال غرب، غرب دریای خزر و شمال شرق بارش رخ می دهد و طی روز پنجشنبه در برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، دامنه های زاگرس مرکزی و در برخی مناطق استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و دامنه های جنوبی البرز مرکزی در استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف خواهیم داشت.

وی اضافه نمود: طی روزهای آدینه و شنبه در برخی مناطق سواحل دریای خزر و شمال شرق بارش پراکنده و در ارتفاعات مناطق سردسیر بارش برف دور از انتظار نیست. از امروز تا آخر هفته در شرق و جنوب شرق کشور کاهش دما حدود پنج تا 10 درجه سانتیگراد رخ می دهد و در سایر نقاط کشور نیز ماندگاری هوای سرد پیش بینی می گردد.

به گفته وی، طی امروز خلیج فارس و تنگه هرمز و طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا کمی ابری، در برخی ساعات همراه با غبار محلی و به تدریج افزایش ابر با حداقل دمای یک و حداکثر دمای 8 درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه نیز ابری و در برخی ساعات همراه با بارش برف و باران با حداقل دمای 2 و حداکثر دمای 8 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تداوم بارش&zwnjها در کشور؛ دمای هوا 5 تا 10 درجه سرد می&zwnjشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم بارش&zwnjها در کشور؛ دمای هوا 5 تا 10 درجه سرد می&zwnjشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید