عکس ، گران ترین خودرو تسلا چه ویژگی هایی دارد؟

به گزارش وبلاگ کلاس 6، تسلا رودستر مدل 2023 با قیمتی بالغ بر 200 هزار دلار یکی از گران ترین خودروهای تسلا است.

عکس ، گران ترین خودرو تسلا چه ویژگی هایی دارد؟

به گزارش خبرگزاری وبلاگ کلاس 6، فراوری نسل دوم تسلا رودستر مجدداً تا سال 2023 به تعویق افتاد و یک سال دیگر به انتظار بین رونمایی اولیه از خودروی اسپرت برقی و تاریخ عرضه اضافه کرد.

مدل تازه که در ابتدا قرار بود در سال 2021 بازگردد، هنوز وارد بازار نشده است. نسل دوم رودستر با اضافه کردن دو صندلی عقب کوچک، برد رانندگی بسیار بیشتر و عملکرد بسیار بالاتر، برترین مدل قبلی خود است. مدیر عامل تسلا، ایلان ماسک، زمانی که کانسپت رودستر در سال 2017 رونمایی شد، از سرعت 1.9 ثانیه 60 مایل در ساعت و حداکثر سرعت 250 مایل در ساعت به خود می بالید، ارقامی که ما بسیار امیدواریم زمانی که این خودروی اسپرت بالاخره وارد بازار گردد، صحت داشته باشند.

مانند مدل S Plaid ، شاسی رودستر شامل دو موتور الکتریکی در محور عقب و یک موتور در محور جلو خواهد بود و گشتاور ترکیبی آنها 10000 نیوتن متر است. تسلا بعلاوه ادعا می نماید که پرچمدار تازه EV خود یک مایل را در 8.8 ثانیه طی می نماید و این اولین خودروی فراوریی است که از سد نه ثانیه ای عبور می نماید.

با این حال ، رودستر با سرعت بیش از حد واقعی طراحی شده است. موتورها از باتری 200 کیلووات ساعتی تغذیه می نمایند که تقریباً دو برابر باتری خودروهای برقی موجود در بازار است. تسلا می گوید این دستگاه حداکثر مسافت 620 مایل را ارائه می دهد.

همانطور که از نامش معین است ، رودستر دارای سقف قابل تبدیل است. با این حال ، به جای خرید یک صفحه الکتریکی ، به خریداران یک صفحه شیشه ای قابل جدا شدن دستی برای وسط سقف ابرخودرو پیشنهاد می گردد که در صندوق عقب خودرو قرار گرفته است. تسلا هنوز به طور رسمی نمای داخلی خودرو را فاش نکرده است.

تسلا ادعا می نماید که رودستر پایه را با قیمت 200000 دلار و نسخه محدود Founders Series را با قیمت 50000 دلار عرضه خواهد نمود.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، گران ترین خودرو تسلا چه ویژگی هایی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، گران ترین خودرو تسلا چه ویژگی هایی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید