انگیزه و فعالیت بیشتر دانشجویان دختر در مشارکت اجتماعی ، خانم ها 30 درصد هیات علمی دانشگاه ها را تشکیل داده اند

به گزارش وبلاگ کلاس 6، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در حوزه هیات علمی 30 درصد و حدود 60 درصد از کارمندان مشغول در وزارت علوم و دانشگاه ها خانم هستند.

انگیزه و فعالیت بیشتر دانشجویان دختر در مشارکت اجتماعی ، خانم ها 30 درصد هیات علمی دانشگاه ها را تشکیل داده اند

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ کلاس 6، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم امضای تفاهم نامه بین وزارت علوم تحقیقات و فناوری و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: جامعه دانشگاهی جمعیت قابل توجهی از زنان را دارد و 50 درصد دانشجویان کشور دختر هستند.

وی ادامه داد: در حوزه هیات علمی 30 درصد و حدود 60 درصد از کارمندان مشغول در وزارت علوم و دانشگاه ها خانم هستند. توجه به بحث خانواده می تواند نگرانی ما درباره جوانان را کاهش دهد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: در محیط دانشگاه دانشجویان دختر انگیزه و فعالیت بیشتری برای مشارکت اجتماعی دارند و با راهنمایی بهتر می توانیم در جهت توانمند سازی آن ها حرکت کنیم.

غلامی اضافه نمود: در حوزه های مختلف توانمندسازی دانشجویان در موضوعات فناوری، مشاغل مبتنی بر دانش، مباحث استارتاپ ها و دانش بنیان ها می گردد برنامه ها را گسترش داد و حضور دختران را در این عرصه ها پر رنگ کرد. در حوزه دانش بنیان ها شرکت های با مدیریت بانوان آمار بالایی ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "انگیزه و فعالیت بیشتر دانشجویان دختر در مشارکت اجتماعی ، خانم ها 30 درصد هیات علمی دانشگاه ها را تشکیل داده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگیزه و فعالیت بیشتر دانشجویان دختر در مشارکت اجتماعی ، خانم ها 30 درصد هیات علمی دانشگاه ها را تشکیل داده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید