تصمیم تازه برند نوستالژیک نوکیا برای هواداران قدیمی! ، آیا این شرکت برنامه های خود را تغییر می دهد؟

به گزارش وبلاگ کلاس 6، نوکیا به تازگی اعلام نموده که لوگو و استراتژی های خود را عوض می نماید، اما هضم این تصمیم برای بخشی از هواداران این شرکت سخت بود. این شرکت راه حلی هم برای این ناخشنودی ارائه نموده است.

تصمیم تازه برند نوستالژیک نوکیا برای هواداران قدیمی! ، آیا این شرکت برنامه های خود را تغییر می دهد؟

به گزارش وبلاگ کلاس 6 و به نقل از گیزمو چاینا، پیش از رویداد MWC 2023 نوکیا در اطلاعیه ای از هویت نو برند خود و همین طور استراتژی نو این شرکت پرده برداری کرد. این اطلاعیه برای همه عجیب بود. لوگوی قدیمی این شرکت برای 45 سال ثابت بود. این نماد، تصویری مشهور در سراسر دنیا بود چرا که نوکیا سال ها بزرگترین تولیدنماینده تلفن همراه محسوب می شد.

ما برای هواداران سرسختی که نتوانستند این تغییر را هضم نمایند، خبرهای خوبی داریم. این شرکت اخیرا تایید نموده است که دارندگان مجوز برند آن که با محصولات مصرفی سر و کار دارند، همچنان می توانند از لوگوی محبوب قدیمی استفاده نمایند.

برای کسانی که نمی دانند، اگرچه گوشی های هوشمند و تلفن های همراه با نام تجاری نوکیا در بازار وجود دارد، اما آنها به وسیله این شرکت فنلاندی ساخته نشده اند. این دستگاه های مصرفی به وسیله اچ دی ام گلوبال (HMD Global) که یکی از چندین دارنده مجوز برند نوکیا است، به فروش می رسد.

سایر دارندگان مجوز برند نوکیا عبارتند از RichGo (گوشی)، Flipkart (تلویزیون های هوشمند)، StreamView GmbH (دستگاه های پخش)، و Off Global (لپ تاپ). محصولات این شرکت ها همچنان از لوگوی قدیمی نوکیا استفاده خواهند کرد.

اگرچه نوکیا سال ها پیش فروش گوشی های خود را متوقف کرد، اما به علت محبوبیت بی شمار بیش از یک دهه پیش، همچنان با این دسته از محصولات شناخته می گردد. این شرکت اکنون خود را یک شرکت فناوری تجاری می داند.

بیشتر بخوانید:

  • گوشی هوشمند نوکیا با این ویژگی خاص عرضه می گردد | مقرون به صرفه و بسیار جان سخت!

اعلام هویت نو، راهی برای تغییر نگرش درباره یک شرکت در اذهان عمومی است، اما به نظر نمی رسد که برای یک مصرف نماینده و هوادار محصولات، چندان قابل درک باشد. با این حال چنین اقدامی برای سهامداران و شرکا تصمیمی منطقی است.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصمیم تازه برند نوستالژیک نوکیا برای هواداران قدیمی! ، آیا این شرکت برنامه های خود را تغییر می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم تازه برند نوستالژیک نوکیا برای هواداران قدیمی! ، آیا این شرکت برنامه های خود را تغییر می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید