حضور بلاتر و کاناوارو در مراسم انتخاب برترین های فوتبال آسیا

به گزارش وبلاگ کلاس 6، خبرنگاران: مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا یکی از میهمانان مراسم برترین های فوتبال آسیا در سال 2014 بود.

حضور بلاتر و کاناوارو در مراسم انتخاب برترین های فوتبال آسیا

به گزارش وبلاگ کلاس 6، مراسم انتخاب برترین های سال 2014 فوتبال آسیا امروز (یکشنبه) در مانیل فیلیپین برگزار گردید که در این مراسم چهره های مشهوری همچون فابیو کاناوارو، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا نیز حضور داشتند.

این مراسم با سخنرانی شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا شروع شد.

پس از سخنرانی شیخ سلمان، سپ بلاتر نیز که خود را به فیلیپین رسانده بود تا در مراسم برترین های فوتبال سال آسیا حضور داشته باشد، برای حاضرین صحبت کرد.

اجرای موسیقی زنده محلی و ... جزو بخش های سرگرمی این مراسم بود.

فابیو کاناوارو، مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا که سال جاری وارد عرصه مربیگری شده و سرمربی تیم گوانگژوی چین است، در این مراسم حضور داشت.

علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران هم در این مراسم حاضر بود.

همایون بهزادی و علی دایی که نام شان به عنوان چهره های برتر فوتبال آسیا در تالار مشاهیر AFC وارد شد، جزو میهمانان ایرانی حاضر در این مراسم بودند.

هنگام اهدای جوایز به برترین های آسیا، شیخ سلمان و سپ بلاتر روی سن از نفرات برتر استقبال می کردند و سپس جوایز اهدا می شد.

پس از اهدای جوایز هر بخش، مراسم برای لحظاتی وقفه داشت و بعضی از مسئولان فوتبال آسیا به صحبت کردن برای حاضرین می پرداختند.

منبع: تسنیم

به "حضور بلاتر و کاناوارو در مراسم انتخاب برترین های فوتبال آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور بلاتر و کاناوارو در مراسم انتخاب برترین های فوتبال آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید