در تازه ترین گزارش، محبوب ترین رسانه های اجتماعی جهان تعیین شدند

به گزارش وبلاگ کلاس 6 به نقل از euronews کاربران اینترنت در جهان بیش از 4 تریلیون ساعت از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.

در تازه ترین گزارش، محبوب ترین رسانه های اجتماعی جهان تعیین شدند

بر پایه گزارش جهانی فضای دیجیتال در سال 2022 کاربران جهانی رسانه های اجتماعی روزانه به طور میانه دو ساعت و 27 دقیقه از زمان خود را صرف بازدید از این رسانه ها می کنند و این زمان در یکسال گذشته 2 دقیقه افزوده شده است.

برپایه این گزارش در ژانویه سال 2022 تعداد کاربران اینترنت در جهان به 4.95 (62.5 درصد) رسیده است. تعداد کاربران اینترنت 192 میلیون نفر (4 درصد) در یک سال گذشته رشد داشته است.

همچنین 4.62 میلیارد (58.4درصد) کاربر رسانه های اجتماعی در سراسر جهان وجود دارد که در یکسال گذشته بیش از 10 درصد رشد داشته است.

اما بین رسانه های اجتماعی پلتفرم شرکت متا یعنی واتس اپ در صدر رتبه بندی جهانی قرار گرفته است و این اپلیکیشن با انتخاب 15.7 درصد از کاربران اینترنت محبوب ترین پلتفرم است.

در مقایسه با گزارش سال پیش، اینستاگرام از نظر محبوبیت در میان کاربران 16 تا 64 ساله اینترنت از فیسبوک پیشی گرفته و جایگاه دوم را در رتبه بندی جهانی کسب کرده است.

با این حال، فاصله محبوبیت این دو رسانه اجتماعی هنوز به هم نزدیک است. 14.8 درصد از کاربران جهانی اینترنت اینستاگرام و 14.5 درصد فیسبوک را به عنوان پلتفرم مورد علاقه خود می شناسند. هر چند که در میان شبکه های اجتماعی همچنان بیشترین تعداد کاربر عضو را در جهان دارد.

بر پایه این گزارش، کاربران اینترنت روزانه 6 ساعت و 58 دقیقه از زمان خود را صرف استفاده از اینترنت می کنند و به اصطلاح آنلاین هستند.

کاربران آفریقای جنوبی روزانه با 10 ساعت و 46 دقیقه بیشترین زمان را آنلاین هستند و ژاپنی ها با میانه روزانه 4 ساعت و نیم کمترین حضور را در شبکه جهانی اینترنت دارند.

منبع: خبرکانادا

به "در تازه ترین گزارش، محبوب ترین رسانه های اجتماعی جهان تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در تازه ترین گزارش، محبوب ترین رسانه های اجتماعی جهان تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید