فراخوان سومین دوره رقابت علمی کنز منتشر شد

به گزارش وبلاگ کلاس 6، سومین دوره رقابت علمی کنز به وسیله بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) و با هدف توسعه همکاری، هم افزایی و هم گرایی در حوزه علم و فناوری های تازه و بعلاوه زمینه سازی رشد و شبکه سازی جوانان دانشمند دنیا اسلام و با حضور 19 پاویون بین المللی برای حل چالش های موجود فناورانه این پاویون ها، طی امسال برگزار می گردد.

فراخوان سومین دوره رقابت علمی کنز منتشر شد

رقابت علمی کنز با تمرکز و توجه ویژه به جامعه علمی و محققان جوان دنیا اسلام به عنوان آینده سازان تمدن نوین اسلامی، برگزار می گردد. در این رقابت، دانشجویان، مخترعان، پژوهشگران و اساتید جوان زیر 45 سال دنیا اسلام دستاوردهای علمی و فناوری خود؛ شامل ایده، مقاله، کتاب، اختراع و محصولات تازه را به دبیرخانه رقابت در قالب تصویری ارسال نموده و پس از داوری آثار، از برگزیدگان تقدیر می گردد. درون مایه اصلی رقابت علمی کنز، جست وجوی بهترین راهکارهای علمی و فناوری برای حل مسائلی است که دنیا اسلام در آن با مشکل روبرو است.

سومین دوره این رقابت نیز در امسال در 6 محور برق، الکترونیک و رباتیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات و هوش مصنوعی، آب، انرژی و محیط زیست، سلامت و تجهیزات پزشکی، کشاورزی و صنایع غذایی و معدن و صنایع معدنی میزبان بهترین طرح های دانشمندان جوان دنیا اسلام است.

مهلت ارسال آثار برای شرکت در این رقابتها تا 15 آذر است.

هریک از محققان جوان از سراسر دنیا می توانند تا این تاریخ با ارسال یک فایل تصویری 3 تا 5 دقیقه ای از راهکار ابتکاری و علمی خود برای برطرف مسائل مهم دنیا اسلام در این رقابت شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فراخوان سومین دوره رقابت علمی کنز منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان سومین دوره رقابت علمی کنز منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید