مجتمع آموزشی فنی سازان برگزارکننده پرمخاطب ترین دوره های برق و الکترونیک

به گزارش وبلاگ کلاس 6، مجتمع آموزشی فنی سازان فعالیت خود را در سال 1392 تحت نظر فنی و حرفه ای کشور شروع کرد و پیروز به برگزاری دوره های تخصصی نصب و تعمیرات شد.

مجتمع آموزشی فنی سازان برگزارکننده پرمخاطب ترین دوره های برق و الکترونیک

به گزارش وبلاگ کلاس 6، بنابر اعلام آکادمی برق فنی سازان، اکنون فنی سازان در بسیاری که رشته های فنی و حرفه ای کارآموز می پذیرد و در کارگاه های مجهز خود به آموزش می پردازد. فنی سازان برای کارآموزهای شهرستانی، خوابگاه تهیه کرده تا با خیالی آسوده در دوره های آموزشی شرکت نمایند.

استفاده از اساتید مجرب و شاغل در بازار کار و همچنین کلاس هایی با تجهیزات به روز سبب شده تا کارآموزان فارغ التحصیل از مجتمع آموزشی فنی سازان جزء متبحرترین افرادی باشند که در حیطه کاری خود مشغول به فعالیت شده اند.

فنی سازان این افتخار را دارد که در مراحل پس از دوره آموزشی نیز همراه کارآموزان بوده تا پشتیبانی لازم را از این عزیزان داشته باشد. این موضوع سبب شده که کارآموزان فارغ التحصیل از مجتمع فنی سازان با اعتمادبه نفس بالا و خیالی آسوده در بازار کار فعالیت نمایند.

آموزش تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات موبایل به بخش نرم افزار و سخت افزار تقسیم بندی می گردد که در مجتمع آموزشی فنی سازان با استفاده از تجهیزات مدرن و اساتید مجرب این امکان را فراهم کرده تا کارآموزان با فراگیری دوره تعمیرات ازلحاظ نرم افزاری و سخت افزاری کارآمد باشند تا در بازار امروز که درحال توسعه و پیشرفت است، از لحاظ تئوری و عملی کارآمد باشند.

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی یکی از دوره های پر متقاضی در مجتمع آموزشی فنی سازان می باشد. در تعمیرات برد الکترونیکی با توجه به پیچیدگی و تنوع زیاد این نوع بردها احتیاج مبرم به تخصص می باشد. لذا ازاین رو مجتمع آموزشی فنی سازان با استفاده از اساتید مجرب و تجهیزات فوق مدرن کوشش کرده تا تمامی علاقه مند به این رشته به صورت تخصصی تمامی مراحل آموزشی را طی نمایند تا کارآموزان در بازار کار از لحاظ تئوری و عملی کارآمد باشند.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

آموزش تعمیرات لوازم خانگی شامل دو بخش اساسی تعمیرات مکانیکی و تعمیرات برد است که به دلیل استفاده تمامی اقشار جامعه از این نوع وسایل، بازار خوبی در بخش تعمیرات دارد. ازاین رو مجتمع آموزشی فنی سازان با استفاده از اساتید مجرب و کارگاه مجهز و استفاده از لوازم خانگی به روز سعی دارد که کارآموزان را از لحاظ عملی و تئوری آماده سازد تا در بازار کار از هر لحاظ کارآمد باشند.

این دوره آموزشی شامل دوره های آموزش تعمیرات تلویزیون، آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی، آموزش تعمیر ماشین لباسشویی، آموزش تعمیر یخچال و فریزر، آموزش تعمیر ماکروفر و ماکروویو به همراه آموزش تلویزیون LED خواهد بود.

افرادی که علاقه مند هستند در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی شرکت نمایند، می توانند در ادامه سرفصل هایی که در این دوره آموزشی تدریس می گردد را مطالعه نمایند و با کسب اطلاعات کامل اقدام به ثبت نام در این دوره نمایند. فنی سازان سعی دارد، دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی را به صورت کامل و بی نقص برگزار کند تا کارآموز بدون هیچ مسئله ای بتواند در بازار کار، با مجوز رسمی فعالیت کند.

آموزش تعمیر ساعت

آموزش تعمیر ساعت یکی از رشته های فنی و هنری می باشد که برای اولین بار در ایران در آکادمی ها تدریس می گردد. لذا ازاین رو مجتمع آموزشی فنی سازان مفتخر است که در حوزه تعمیرات ساعت های مکانیکی و الکترونیکی از قبیل مچی، دیواری و رومیزی پیشگام باشد و زمینه را مهیا سازد تا کارآموزان عزیز پس از گذراندن دوره از لحاظ تئوری و عملی کارآمد باشند و با اعتماد به نفس بالا وارد بازار کار شوند.

افرادی که علاقه مند هستند در دوره آموزش تعمیر ساعت شرکت نمایند، می توانند در این صفحه سرفصل هایی که در این دوره آموزشی تدریس می گردد را مطالعه نمایند و با کسب اطلاعات کامل اقدام به ثبت نام در این دوره نمایند. فنی سازان سعی دارد، دوره آموزش تعمیر ساعت را به صورت کامل و بی نقص برگزار کند تا کارآموز بدون هیچ مسئله ای بتواند در بازار کار، با مجوز رسمی فعالیت کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مجتمع آموزشی فنی سازان برگزارکننده پرمخاطب ترین دوره های برق و الکترونیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجتمع آموزشی فنی سازان برگزارکننده پرمخاطب ترین دوره های برق و الکترونیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید