نگاهی به تقویم 2018 گردشگری دبی؛ تفریحات مخصوص تابستان

به گزارش وبلاگ کلاس 6، اکنون که تابستان در امارات به اوج خود رسیده است، دبی به برترین نحو ممکن برای بهره گیری بیشتر از تفریح های مخصوص فضاهای سرپوشیده در امارات کوشش می نماید.

نگاهی به تقویم 2018 گردشگری دبی؛ تفریحات مخصوص تابستان

اپلیکیشن موبایلی و وب سایت تقویم دبی (Dubai Calendar)، این امکان را برای ساکنان و گردشگران دبی فراهم نموده است که به صورت رایگان و به راحتی اطلاعات لازم را در خصوص شهر به دست بیاورند و از رویدادهای آینده آن مطلع بشوند. تقویم دبی، که در حدود 150 رویداد در آن ثبت شده است و 35 رویداد نیز هر هفته به آن اضافه می گردد، شامل همه فعالیت ها و رویدادهایی است که قرار است در دبی برگزار شوند. هر فردی می تواند با استفاده از پلت فرم تهیه بلیط که در اپلیکیشن تعبیه شده است، به راحتی و به طریقی ایمن اقدام به تهیه بلیط موردنظر خود از میان گزینه های متنوع در دسترس کند. بعضی از رویدادهای مهم ثبت شده در تقویم دبی را در اینجا مرور می کنیم:

  • باشگاه دنیای ورزش های دبی (Dubai Sports World): علاقه مندان به ورزش و تناسب اندام در هر نقطه از دبی، می توانند سال جاری با شرکت در فعالیت های ورزشی زیادی که در باشگاه دنیای ورزش های دبی در مرکز تجارت دنیای دبی (Dubai World Trade Centre) برگزار می شوند، تابستان فعالی را تجربه نمایند. دنیای ورزش های دبی با همکاری انجمن ورزش های دبی راه چاره مفیدی برای کسانی که مایل به حفظ یک شیوه زندگی فعال در ماه های گرم امارات هستند، فراهم نموده اند. باشگاه دنیای ورزش های دبی در مساحتی بیشتر از 25000 متر مربع، کلاس های ورزشی زیادی را برای علاقه مندان در همه گروه های سنی برگزار می نماید.
  • شهربازی مادهش ورلد (Modhesh World): یکی از محبوب ترین مراکز تفریحی خانوادگی در منطقه است. این مرکز که سال جاری نوزدهمین سال برپایی آن بود، برنامه های تفریحی خانوادگی متنوعی دارد که شامل مجموعه ای از فعالیت های مهیج و سرگرم نماینده، تجربیاتی فراگیر با موضوعات مختلف است. مادهش ورلد یک جدول زمانی فشرده از رویدادها و فعالیت هایی دارد که در هشت تالار مختلف در مرکز تجارت دنیای دبی برگزار می شوند و شامل بازی های مجذوب کننده، نمایش های صحنه ای، تفریح های ماجراجویانه و تفریحاتی از این قبیل است.
  • خیابان آل سرکال (Al Serkal): آل سرکال سال جاری سومین برنامه تابستانی سالانه خود را برگزار می نماید: حافظه محاسبه گر.
  • نمایش لا پرل (La Perle) به کارگردانی فرانکو دراگون: نمایشی 90 دقیقه ای به کارگردانی یکی از مشهورترین کارگردانان هنری دنیا متشکل از حرکت های آکروباتیک با استفاده از فناوری پیشرفته که اولین نمایش دائمی دبی است و در طول تابستان، 10 اجرای هفتگی به صورت دو بار اجرا در هر شب دارد. این نمایش آکروباتیک از آخرین فناوری های روز برای فراوری آبشار، سیل و باران استفاده می نماید و تنها در عرض چند ثانیه، آب های روی زمین را خشک می نماید. در این نمایش، 65 بازیگر متبحر از 23 کشور دنیا مشغول اجرای عملیات های نفس گیر و فوق العاده ای از قبیل فعالیت های آکروباتیک، بندبازی، پرواز، غواصی و حتی موتورسواری بر خلاف جاذبه زمین.
منبع: کجارو / travelandtourworld.com

به "نگاهی به تقویم 2018 گردشگری دبی؛ تفریحات مخصوص تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به تقویم 2018 گردشگری دبی؛ تفریحات مخصوص تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید