آشنایی با استودیو دیزاین خبرنگاران

به گزارش وبلاگ کلاس 6، معرفی تیم ها در خبرنگاران بهانه ای است برای آنکه از نزدیک خبرنگارانیی ها را دیدار کنیم، دغدغه هایشان را بشنویم و پای صحبتشان بنشینیم تا از روزهایشان برایمان تعریف نمایند؛ اینکه در خبرنگاران چه می نمایند و هر کدامشان چه ارزشی برای کاربران خلق نموده اند.

آشنایی با استودیو دیزاین خبرنگاران

ما در این مقالات، داستان های وبلاگ کلاس 6یی ها را از زبان خودشان برایتان بازگو می کنیم و با کسانی همراه می شویم که تعهدشان توانمند کردن جامعه با قدرت تکنولوژی است؛ تا جایی که همه مردم به تجربه ای شایسته از سفر دسترسی داشته باشند. این داستان ها برای ما خواندنی است چرا که از دل برآمده و پنجره ای است برای ورود به دنیای وبلاگ کلاس 6یی ها.

بعد از معرفی تیم های محتوا و کپی رایتینگ، طراحی محصول، دیجیتال مارکتینگ، دواپس و منابع انسانی حالا نوبت رسیده به تیمی که در عین جمعیت سه نفره اش، از پس کارهای بزرگ برمی آید. استودیو دیزاین وبلاگ کلاس 6 که در دپارتمان بازاریابی فعالیت می نماید با حضور شراره، حمیدرضا و رامین معنا پیدا نموده است.

اگر آماده اید که با تیم خلاق دپارتمان بازاریابی هم کلام شوید، پس تا آخر این مقاله را بخوانید.

در استودیو دیزاین واحد بازاریابی وبلاگ کلاس 6 چه خبر است؟

قبل از هر چیز از تیم دیزاین خواستیم تا به صورت خلاصه بگویند که چه رسالتی دارند و چگونه در وبلاگ کلاس 6 خلقِ ارزش می نمایند. از پاسخشان به این نتیجه رسیدیم که:

  • استودیو دیزاین کیفیت و اثربخشی ارتباطات بازاریابی وبلاگ کلاس 6 را ارتقا می دهد و کاری می نماید که پیغام برند به درستی به مخاطبانش برسد.
  • برای وبلاگ کلاس 6 یک هویت بصری یکپارچه، منسجم و مرتبط خلق می نماید تا تصویری متناسب با استراتژی برند وبلاگ کلاس 6 در فکر مخاطب شکل بگیرد.
  • و در نهایت با ارائه راه چاره های خلاق یاری می نماید تا پروژه ها و محصولات دپارتمان بازاریابی بتوانند به اهدافشان دست پیدا نمایند.

حالا وقت آن شده تا با اولین عضو این تیم وارد صحبت و تبادل نظر شویم. هر چه باشد خانم ها مقدم اند!

شراره، طراح گرافیک

شراره شکیبا، خوش برخورد و مهربان است و سه سالی می گردد که در وبلاگ کلاس 6 مشغول به کار است و روزهای خاطره انگیز زیادی را اینجا سپری نموده است. شراره می گوید وبلاگ کلاس 6 برایش معنی تغییر و تحول دارد و از روزی که به وبلاگ کلاس 6 پیوسته، شاهد همه این تغییر و تحولاتی بوده که در نهایت به رشد منجر شده است.

او می گوید: کار ما به تنهایی تنوع را در دل خودش دارد. حالا تصور کنید با رشد دائمی و میل به تحول و تغییر در وبلاگ کلاس 6 همراه هم گردد؛ اما اینکه متحول شویم یا تغییر کنیم، انتخاب خود ماست! همین تنوعی که از ویژگی های کار شراره است، به عقیده او، برترین بخش کارش به شمار میرود.

از شراره درباره کارهایش در وبلاگ کلاس 6 پرسیدیم. او می گوید که کارش به طور کلی به دو بخش تقسیم می گردد:

یکی دیزاین های مربوط به بازاریابی و تبلیغات و دیگری دیزاین های درون سازمانی به درخواست تیم های دیگر مثل منابع انسانی. به طور کلی بیشتر وقت شراره در وبلاگ کلاس 6 معطوف به شبکه های اجتماعی وبلاگ کلاس 6ست؛ به عبارتی تقریبا دیزاین همه پست های شبکه های اجتماعی وبلاگ کلاس 6 دست پخت شراره است.

در کنار همه این ها ردپایی از هنر شراره را می توان در سایر پروژه های دپارتمان بازاریابی وبلاگ کلاس 6 مثل برنامه های تبلیغاتی کتاب سفر هم دنبال کرد.

شراره درباره تیمش می گوید:

همدلی و همراهی که در تیممان جریان دارد، حس خوبی به من می دهد؛ اینکه می توانم روی هم تیمی هایم حساب کنم و از آن ها یاد بگیرم. ما در کنار هم انگیزه و برنامه داریم و برای توسعه فردی و توسعه درون تیمی مان از همین همدلی انگیزه می گیریم و برای آینده برنامه می چینیم. ما می خواهیم چپتر پیروز تر و موثرتری در دپارتمان بازاریابی باشیم.

شراره درباره دورکاری بر خلاف خیلی های دیگری نظر مساعدی دارد. او می گوید شاید برای خیلی ها دورکاری به سر رفتن حوصله شان ختم گردد و دوست داشته باشند حتما در فضای کار حضور داشته باشند؛ اما برای او با بالا رفتن راندمان همراه شده است.

شراره می گوید: دورکاری برای من یک توفیق اجباری است که باعث شده از روزم استفاده مفیدتری بکنم و به جای خستگی راستا و ترافیک، انرژی بیشتری برای کارم بگذارم؛ البته هرازگاهی حضور در محیط و معاشرت واقعی به جای جلسات دیجیتال خالی از لطف نیست و گاهی دلتنگش می شوم.

از شراره درباره وبلاگ کلاس 6 هم پرسیدیم. او می گوید محیط کاری وبلاگ کلاس 6 محیط شغلی رویایی او در بیست سالگی است و حالا بعد از گذشت چند سال به آن رسیده و از این محیط لذت می برد. البته با شیطنت خاص خودش اضافه می نماید: البته من الان بیست ویک ساله ام و خیلی از آن روزها که جایی شبیه وبلاگ کلاس 6 را آرزو نموده بودم نمی گذرد!

شراره به این نکته اشاره می نماید که کار کردن در وبلاگ کلاس 6 برایش همواره خاطره ساز بوده و هر روزش خاطره ای تازه به شمار میرود؛ با تمام این ها از بین همه پروژه ها و کارهایی که تا امروز در وبلاگ کلاس 6 انجام داده به پروژه برندینگ ساختمان روز اول اشاره می نماید که از آن بسیار یاد گرفته و لذت برده تا جایی که مزه شیرین این خلق را همواره در خاطرش نگه خواهد داشت.

همینجا به شراره خداقوت جانانه ای می گوییم و می رویم سراغ حمیدرضا، طراح ارشد گرافیک تیم.

حمیدرضا، طراح ارشد گرافیک

حمیدرضای خوش خنده و ایده پرداز، صحبتش را با این جمله آغاز می نماید: حدودا 950 روز است که وبلاگ کلاس 6 هستم.

ما هم مثل همواره از این حاضرجوابی هوشمندانه او لذت بردیم. اینکه حساب روزهایش را در وبلاگ کلاس 6 دارد خیلی جالب بود.

حمیدرضا از همان 950 روز پیش که پایش را در وبلاگ کلاس 6 گذاشته، روی کمپین های محیطی و تبلیغاتی وبلاگ کلاس 6 وقت صرف نموده؛ آخرین کمپین وبلاگ کلاس 6 یعنی راه چاره جامع سفر هم دستپخت حمیدرضا بود که تصاویر آن را می توانید در این صفحه ببینید.

از حمیدرضا خواستیم بیشتر برایمان از کارها و دغدغه هایش در وبلاگ کلاس 6 بگوید. او کارش را اینطور شرح می دهد: می گردد گفت از اولین مراحل هر کمپینی که داریم من حضور دارم ولی نقش پررنگ ترم بیشتر سمت حضور در جلسات ایده پردازی، خلاقیت و در نهایت طراحی ایده است.

او در ادامه اشاره می نماید: طی این چند سال روی بیشتر از 10 کمپین محیطی و دیجیتال کار کردم و کوشش کردم تا کاراکتر برند وبلاگ کلاس 6 را بهتر و بهتر کنم. علاوه بر وبلاگ کلاس 6، در کمپین ها و پروژه های برندهای مختلف گروه وبلاگ کلاس 6 حضور داشتم؛ مثلا در سال های 97 و 98 برای جاباما هم دو کمپین دیزاین نموده ام.

حمیدرضا از پروژه سفربازی سال 99 وبلاگ کلاس 6 و کمپین سال 1400 وبلاگ کلاس 6 یعنی راه چاره جامع سفر به عنوان خاطره انگیزترین پروژه هایش در وبلاگ کلاس 6 یاد می نماید. به طور کلی او از فرآیند ایده پردازی و بروز خلاقیت در کارش بیشترین لذت را می برد.

حمیدرضا بسیار اجتماعی است و از ارتباط حضوری و مستقیم با همکارانی که دوستشان دارد لذت می برد. خودش می گوید پیش از دورکاری به علت تعاملات خوب و سازنده ای که با همکاران و دوستانش داشته حال روحی اش بهتر بوده است، اما با توجه به شرایط فعلی دورکاری را ترجیح می دهد. با تمام این ها از نگاهش می خوانیم که دوست دارد زودتر این شرایط سرانجام یابد و باز به روز اول برگردد.

از حمیدرضا می خواهیم نکته سرانجامی اش را بگوید و ما را با دعای خیری راهی صحبت با رامین بکند. با توجه به شناختی که از بیان طنازانه او داریم، از جوابش تعجب نمی کنیم! او می گوید: امیدوارم همه عاقبت به خیر شویم.

ما هم همراه با او آمین بلندی می گوییم و سراغ مدیر استودیو دیزاین می رویم.

رامین، مدیر استودیو دیزاین

رامین مدیر استودیو دیزاین، حدودا سه سالی می گردد که در وبلاگ کلاس 6 مشغول دیزاین است. او سه سال پیش با عنوان شغلی طراح ارشد گرافیک وارد وبلاگ کلاس 6 شده و حالا مسئولیت مدیریت استودیو دیزاین را به عهده گرفته است.

او برای آغاز، کارش را برای ما مثل یک فرمانده طوری دقیق تقسیم بندی می نماید که به خوبی با وظایفش آشنا می شویم.

او می گوید: وظیفه من این است که:

  • مسائل ارتباطی و بیزینسی وبلاگ کلاس 6 را به درستی بفهمم، استراتژی کلی را درک کنم و همه این ها را به یک بریف دیزاین معین و واضح برای اعضای تیم تبدیل کنم. سپس در مرحله ایده پردازی و اجرا کنار حمیدرضا و شراره باشم تا با هم بتوانیم به راه چاره های درست، مرتبط و کاربردی برسیم؛
  • با یاری بچه های تیم، زیرساخت لازم برای رسیدن پروژه ها و برنامه های بازاریابی به اهدافشان را فراهم کنم. به عبارتی می توان این طور گفت که برای تقویت زیرساخت ها وظیفه دارم برنامه هایی برای توسعه پروژه ها از منظر تخصصی دیزاین و مهارت های تخصصی و منابع مورد احتیاج تیم را در دسترسشان قرار دهم؛
  • بستر مناسب برای رشد و توسعه فردی و حرفه ای خودم و افراد تیم را فراهم کنم؛
  • و در نهایت از دو یار همیشگی ام یعنی چای و موسیقی در این راستا غافل نشوم!

رامین آنقدر باحوصله و دقیق از وظایفش صحبت می نماید که دیگر جای سوال باقی نمی گذارد، با این همه ما سوالات زیادی در آستین آماده داریم که بپرسیم و بیشتر با او آشنا شویم. بنابراین با این سوال ادامه می دهیم که کدام بخش از این فهرست بلندبالا توجهش را جلب می نماید؟ او می گوید:

به طور کلی برای من ارتباط با آدم ها خیلی مجذوب کننده است. خوشبختانه موقعیت شغلی ام این امکان را به من می دهد تا با تعداد زیادی از بچه های دپارتمان بازاریابی در ارتباط باشم که این ارتباط را خیلی زیاد دوست دارم.

او به این موضوع هم اشاره می نماید که در وبلاگ کلاس 6 همواره یک سری مساله هست که هر کسی با توجه به تخصصش برای پیدا کردن پاسخ آن مساله کوشش می نماید. به عقیده رامین وقتی راه چاره ها و پاسخ ها به نتیجه می رسند و خروجی مثبتش را می توان به چشم دید، رضایت بخش ترین لحظات کاری رقم می خورد.

از رامین درباره شرایط حاضر و آینده پیش ِ روی استودیو دیزاین هم پرسیدیم. به عقیده رامین استودیو دیزاین امروز، تیمی همدل و همراه است و روحیه کار تیمی در آن موج می زند. تیم یکدستی که می تواند اختلاف نظرهای احتمالی را به تبادل نظر تبدیل کند. رامین با قاطعیت می گوید: این مهم ترین ویژگی تیم ماست.

در خصوص آینده این تیم هم مسلما هر چقدر که ما خوش بینیم، رامین هم هست. رامین وقتی از آینده تیم حرف می زند به دوردست خیره می گردد و می گوید:

وبلاگ کلاس 6 باید باکیفیت ترین دیزاین را در بین برندهای زیست بوم استارتاپی ایران داشته باشد. ما خیلی جاها توانستیم به این کیفیت برسیم، مثل کتاب سفر که نسبت به کتاب های الکترونیکی که در ایران منتشر می گردد در حوزه کیفیت دیزاین حرفی برای گفتن دارد. جاهایی هم هست که هنوز با ایده آلمان فاصله داریم، اما در کوششیم تا روزبه روز به آن کیفیتی که مد نظر خودمان هست نزدیک تر شویم.

رامین می گوید هدفشان در این تیم رشد و بالا رفتن کیفیت دیزاین در وبلاگ کلاس 6ست؛ بنابراین با شبکه ای از دیزاینرهای درجه یک خارج از وبلاگ کلاس 6 هم در ارتباطند تا هرجا به این نتیجه برسند که حضور فردی متخصص خارج از سازمان به کیفیت کارها یاری خواهد نمود، بخشی از کار را به او بسپارند.

رابطه رامین با دورکاری هم یکی دیگر از سوالات ماست. از آنجایی که مدتی است که رامین به نسبت قبل بیشتر در دفتر روز اول آفتابی می گردد، متوجه می شویم که بعد از مدتی طولانی دورکاری، حالا انتخابش حضور در دفتر است.

رامین روز اول را مثل خانه خودش دوست دارد. او می گوید علت اصلی این وابستگی پروژه برندینگ روز اول است که در آن مشارکت داشته است. رامین از روزهای اول دفتر روز اول که داشته از آب وگل درمی آمده تا روزی که از صدا، نور و حرکت پر شده، مدام در این ساختمان رفت وآمد نموده و برای رشدش کوشش نموده است.

رامین با برقی در چشمانش که از این علاقه نشات می گیرد می گوید: روز اول برای من یک چیز دیگر است!

او عقیده دارد که سقف دفتر روز اول خیلی بلند است تا هر کسی هرچه قدر که بخواهد قد بکشد. از نظر رامین وبلاگ کلاس 6 جایی است که اگر واقعا بخواهی رشد کنی، فضا برایت مهیاست.

تعبیر رامین آنقدر واقعی است که تصمیم گرفتیم این بحث را عین به عین با حرف خودش به سرانجام ببریم: ناگهان به خودت می آیی و می بینی که دیگر آن آدم سابق نیستی و در حال اجرا دادن کارهایی هستی که روزی برایت غیر ممکن بود. این خاصیت وبلاگ کلاس 6ست.

شما هم می توانید عضو این تیم باشید

اگر دوست دارید به رامین و شراره و حمیدرضا بپیوندید و در کنارشان باشید، می توانید همین حالا برای موقعیت شغلی طراح ارشد گرافیک به وسیله صفحه موقعیت های شغلی وبلاگ کلاس 6 رزومه بفرستید. ما به همکاری با شما مشتاقیم و بی صبرانه منتظریم تا شما هم به این تیم بپیوندید و خودتان را در وبلاگ کلاس 6 کشف کنید.

تا کجا می توان پر باز کرد و پرواز کرد؟

اگر خواننده پروپاقرص مقالات معرفی تیم های وبلاگ کلاس 6 باشید حتما می دانید که ما زیاد از تعبیر کوه بدون قله استفاده می کنیم. اساسا همه ما در وبلاگ کلاس 6 معتقدیم که در پس صعود به هر قله، قله دیگری هم هست که انتظار ما را می کشد. پیشرفت درست مثل کوهی است که شیبی تا بی نهایت دارد و در این راستا سنگلاخ، اوج و فرودهای متعددی انتظارمان را می کشد.

در وبلاگ کلاس 6 مهم این است که پرواز را آغاز کنید و در آسمان رشد غوطه ور شوید. مطمئن باشید که تا هر جا که عشق شما را هدایت کند، بال های پرواز هم شما را همراهی خواهند کرد.

منبع: علی بابا

به "آشنایی با استودیو دیزاین خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با استودیو دیزاین خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید