تور واقعیت مجازی 360 درجه ای برای بازدید از ایرباس A380

به گزارش وبلاگ کلاس 6، شرکت هواپیمایی امارات فرصتی را برای مشتریان خود فراهم نموده است تا به گردش مجازی در کابین و فضاهای دیگر ایرباس A380 بپردازند.

تور واقعیت مجازی 360 درجه ای برای بازدید از ایرباس A380

شرکت هواپیمایی امارات، مدل های جایگاه سه بعدی واقعیت مجازی (VR) را در سایت emirates.com راه اندازی نموده است که یک نمای 360 درجه از داخل هواپیمای ایرباس A380 هواپیمایی امارات و بوئینگ 777 آن برای بازدید علاقمندان فراهم نموده است. این ویژگی نو به کاربران اجازه می دهد که با استفاده از هات اسپات ناوبری (navigational hotspots) از بخش های مختلف کابین های اکونومی، بیزینس و فرست کلاس و بعلاوه، بخش های آن بورد لانگ (Onboard Loung) و شاور اسپا (Shower Spa) در ایرباس A380 بازدید نمایند.

الکس کنیگ، معاون ارشد در حوزه ارتباطات شرکتی، بازاریابی و برند (دیجیتال) امارات، گفت:

ما در حال سرمایه گذاری های مداوم هستیم تا تجربه های بی نظیری را برای مشتریان مان در پرواز و بر روی زمین فراهم کنیم، بعلاوه به سختی کوشش می کنیم تا تجربه های دیجیتالی در سطح دنیای برای آن ها مهیا سازیم.

خوشحالیم که اولین ایرلاین دنیا هستیم که از فن آوری واقعیت مجازی استفاده می کنیم و فرصتی عالی را در اختیار مشتریان مان قرار می دهیم تا قبل از سوار شدن بر هواپیماهای ما، اطلاعاتی درباره تجربه فوق العاده پرواز با امارات به دست بیاورند.

او می افزاید:

ما در تست هایی که روی مشتریان مان انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که آن ها در زمان انتخاب جایگاه، علاقه ویژه ای به مدل های سه بعدی که از کابین ها و جایگاه ها تهیه شده اند از خود نشان می دهند.

این تجربه حیرت انگیز در حال حاضر فقط برای هواپیمای امارات A380 قابل استفاده است و به زودی، شامل یک طرح کامپیوتری از کل ناوگان امارات خواهد بود که همه تنظیمات هواپیمای ایرباس A380 و بوئینگ 777 را به وضوح نشان خواهد داد.

کاربران بعلاوه می توانند با استفاده از هر هدست واقعیت مجازی مانند کارت گوگل (Google Cardboard) از ناوبری کابین بهره ببرند و جایگاه موردعلاقه خود را انتخاب نمایند. این فن آوری با تمام دستگاه های بزرگ، بدون احتیاج به برنامه های خارجی یا پلاگین های دیگر، سازگار است. مدل های سه بعدی جایگاه با همکاری شرکت Renacen، یک شرکت UX مستقر در مادرید، ساخته شده است که به خاطر ارائه برترین منظره برای این پروژه مفتخر به دریافت جایزه کریستال کابین در مراسم جوایز کریستال کابین (Crystal Cabin Awards) شده است.

مشتریان می توانند با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن امارات به گشت وگذار در میان جایگاه ها بپردازند و کابین را به صورت جایگاه به جایگاه آنالیز نمایند، و حتی اجازه دارند که جایگاه های موردنظر خود را در این محیط سه بعدی انتخاب نمایند.

منبع: کجارو / traveldailymedia.com

به "تور واقعیت مجازی 360 درجه ای برای بازدید از ایرباس A380" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور واقعیت مجازی 360 درجه ای برای بازدید از ایرباس A380"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید