کسب و کار

5 فروشگاه برتر سفارش لوله برق

لوله برق یکی از مهم ترین تجهیزات در سیستم های برق رسانی است. این لوله ها وظیفه محافظت از سیم های برق را بر عهده دارند و از آسیب تماشا آن ها در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت، ضربه و آتش جلوگیری می نمایند. لوله های برق در انواع مختلفی مانند لوله برق PVC، لوله...

1 آذر 1402

شهریار مغانلو ، پرسپولیس؛ شدنی است؟

باشگاه سپاهان اصفهان برنامه جابجایی تابستانی خود را با نظر ژوزه مورایس در حالی شروع نموده است که صحبت هایی درباره خروج شهریار مغانلو از جمع زردپوشان اصفهانی مطرح شده است.

31 خرداد 1402

تعمیر کولرگازی در تهران و خریدوفروش کولرگازی و پکیج

با توجه به حساسیت­ های مربوط به وسایلی همانند کولر گازی، باید برای تعمیر کولر گازی در تهران به ­دنبال مرکزی باشید که در انجام این کار تخصص و مهارت کافی داشته باشد.

12 خرداد 1402

کارمندان در زمان قاجار چقدر حقوق می گرفتند؟ (سند)

در این جا تصاویری از یک سند تاریخی با قدمت حدودا 110 ساله را ملاحظه می کنید که مقدار حقوق کارمندان وزارت جنگ را در زمان آخرین پادشاه قاجار نشان می دهد.

14 فروردین 1402

تصمیم تازه برند نوستالژیک نوکیا برای هواداران قدیمی! ، آیا این شرکت برنامه های خود را تغییر می دهد؟

نوکیا به تازگی اعلام نموده که لوگو و استراتژی های خود را عوض می نماید، اما هضم این تصمیم برای بخشی از هواداران این شرکت سخت بود. این شرکت راه حلی هم برای این ناخشنودی ارائه نموده است.

9 اسفند 1401

خوراکی هایی که نمی دانید کربوهیدرات دارند

شاید عجیب به نظر بیاد، اما میوه ها هم حاوی کربوهیدرات هستند! مسئله ای که می تواند قند خون افراد مبتلا به دیابت را بالا ببرد و بر تنظیم قند خون آنان تاثیرگذار باشد. با اینکه بسیاری از میوه هایی قند طبیعی دارند، اما مصرف آن ها می تواندباعث افزایش قند خون...

29 بهمن 1401

مدارک مورد احتیاج برای ویزای اروپا ، راهنمای اخذ ویزای اروپا

اگر قصد سفر به اروپا را دارید، باید برای اخذ ویزای اروپا آن مدارکی را آماده نمایید. در این بخش سعی نموده ایم تا توضیحات کاملی در خصوص مدارک مربوط به اخذ ویزا را آماده و در اختیارتان قرار دهیم. این مدارک ویزای اروپا برای هر سفارت مورد احتیاج می باشد. اگر...

8 بهمن 1401

همه چیز در خصوص خرید ویلا

در میان تمامی معاملات ملکی میتوان گفت خرید ویلا مجذوب کننده ترین نوع معاملات ملکی می باشد، در خرید یک ویلای خوب عوامل بسیاری دخیل بوده عواملی به مانند: چرا ویلا و هدف از خرید ویلا؟

23 آبان 1401

قیمت ربع سکه بهار آزادی دوشنبه دو آبان 1401

خبرنگاران- قیمت ربع سکه بهار آزادی امروز دوشنبه دوم آبان در نیمه نخست معاملات بازار پنج میلیون و 100 هزار تومان اعلام شد. این رقم معادل نرخ فروش ربع سکه بهار آزادی درجریان آخرین خرید و فروش های روز گذشته است.

2 آبان 1401

سریال کره ای نقص فنی؛ داستان بیگانه های فضایی و فرقه های عجیب

سریال نقص فنی (Glitch) بدون نقص نیست اما داستان رازآلود و متفاوتی دارد که در مجموع تماشای آن را به یک تجربۀ سرگرم کننده و جالب تبدیل می کند.

19 مهر 1401

شروع طرح تازه فروش فوری و پیش فروش 8 خودروی سایپا

شرکت سایپا شرایط فروش تعدادی از محصولات خود را در قالب فروش فوری و پیش فروش گفت.

14 مهر 1401

تالاب گاوخونی در حسرتی 20 ساله برای گرفتن حق آبه

98 درصد از تالاب 47 هزار هکتاری گاوخونی خشک شده و این تالاب بین المللی به مرگ نزدیک شده است.

2 مهر 1401

ثبت جهانی منطقه دیزمار ورزقان در دل جنگل های ارسباران، در روزهای آینده

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: منطقه دیزمار ورزقان در دل جنگل های ارسباران بزودی ثبت جهانی می شود.

28 شهریور 1401

تبلیغ اقدامات درمانی طب سنتی و داروهای گیاهی نیازمند اخذ مجوز از نظام پزشکی

مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت گفت: مرجع استعلام تبلیغات دارویی، مواد خوراکی، مکمل ها و ... سازمان غذا و دارو است.

25 شهریور 1401

جنجال فیلم بانک زده ها با سوژه گروه بی تی اس (BTS)

انتقاد طرفداران گروه بی تی اس (BTS) به فیلم بانک زده ها از روز های پیش از اکران آغاز شد و حالا به اوج خود رسیده است. آن ها اعتقاد دارند که هدف سازندگان از سوژه قرار دادن بی تی اس تنها جلب توجه طرفداران این گروه در ایران برای فروش بیشتر است.

23 شهریور 1401

مامان های خانه دار چطور پول ساز شوند؟

مادر بودن خودش یک شغل تمام وقت به شمار میرود و کلی زحمت دارد. شاید بقیه متوجه نشوند و فکر نمایند که خانه دار بودن و مادر بودن خیلی راحت است اما این را مامان ها خوب درک می نمایند! خیلی از مادرهای خانه دار برای دست به جیب بودن، رفع کردن نیازهای خود و استقلال...

17 مرداد 1401

گوشت آزمایشگاهی چگونه فراوری می گردد و چرا اهمیت زیادی دارد؟

شاید بتوان ادعا داشت که این روزها گوشت های آزمایشگاهی را می توان در هر جایی مشاهده کرد. چراکه از سال گذشته، شرکت های پرورش گوشت و غذاهای دریایی حدودا 1.38 میلیارد دلار در این حوزه سرمایه گذاری کردند و در عین حال استارت آپ های زیادی برای توسعه محصولاتی بر...

12 مرداد 1401

قیمت خودرو های ایران خودرو و سایپا امروز دوشنبه سوم مرداد 1401

قیمت پراید 111 امروز دوشنبه سوم مرداد 1401، 203 میلیون تومان بود. پراید 131 امروز 186 میلیون تومان، پراید 132 امروز 179 میلیون تومان و سایپا 151 امروز 183 میلیون تومان به فروش رسید. کوئیک دنده ای امروز هم بدون تغییر نسبت به روز گذشته 210 میلیون تومان بود و سیتروئن C3 هم...

9 مرداد 1401

راهنمای خرید خودروی آلمانی

ماشین آلمانی چی بخریم؟ اگر شما هم جزو آن افرادی هستید که در این بازار پرفراز و نشیب خودرو توان اقتصادی بالا دارید و در پی پاسخ این سوال هستید، این مطلب می تواند دید خوبی به شما بدهد. ما در این راهنمای خرید خودروی آلمانی کوشش کردیم تا برترین ماشین های آلمانی...

8 مرداد 1401

از مفهوم تا واقعیت طراحی خودرو

حتماً برای شما هم بارها این سوال مطرح شده که چرا در بسیاری از مواقع، تفاوت بین طراحی های (اسکچ های) دستی یا دیجیتالی یا حتی کانسپت کارها با نسخه های تولیدی تا حد این زیاد بوده و در 99 درصد مواقع، مدل تولیدی به زیبایی طرح های کانسپت اولیه نیست.

6 مرداد 1401
تعداد: (99)