جشنواره های اینترنت رایگان و با تخفیف شب یلدا 1400

به گزارش وبلاگ کلاس 6، توصیه می کنیم شب یلدا از گوشی موبایل و اینترنت استفاده نکنید ولی توصیه نمی کنیم بی خیال تخفیف ها و جشنواره های اینترنت شب یلدا شوید!

جشنواره های اینترنت رایگان و با تخفیف شب یلدا 1400

شب یلدا به یکی از مناسبت های بزرگ و رسمی و ملی ایران تبدیل شده و تقریبا هر ساله تمام فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و کاربران درگیرش می شوند. از فروشگاه ها با تخفیف هایشان تا انواع مسابقات و جوایز در پیج ها و شبکه های اجتماعی و البته جشنواره های تخفیف اینترنت شرکت ها!

امسال هم می خواهیم نگاهی به جشنواره های اینترنت رایگان شب یلدا یا بسته های اینترنت تخفیفی ارائه شده برای این شب و ایام یلدا داشته باشیم تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید و یک سرویس اینترنت مناسب برای خودتان و البته مقرون به صرفه تر از روزهای عادی انتخاب کنید.

به طور مرتب به این مقاله سر بزنید چون سعی می کنیم ساعتی، جدیدترین جشنواره ها و کمپین های اینترنت شب یلدا 1400 را بازتاب دهیم:

یلدای همراه اول: بسته خوش ترکیب یلدایی

همراه اول ترجیح داده است به جای اینترنت و مکالمه رایگان، بسته ترکیبی جذابی با قیمت 10 هزار تومان به مشترکان بدهد. این بسته ترکیبی شامل 3 گیگابایت اینترنت و 3 ساعت مکالمه 3 روزه ویژه مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول برای شب یلدا است.

همراه اول می گوید این مشترکان می توانند با شماره گیری کد دستوری ستاره 100 ستاره 67 مربع تنها با پرداخت 10 هزار تومان اقدام به خریداری این بسته خوش ترکیب نمایند.

مشترکان سیم کارتهای انارستان هم می توانند همین بسته را با شماره گیری ستاره 100 ستاره 6671 مربع و با پرداخت 5 هزار تومان فعال نمایند.

امکان فعال سازی برای تمامی مشترکان به وسیله اپلیکیشن همراه من نیز فراهم است و با وجود اینکه اعتبار این بسته ها از 30 آذر تا 2 دی ماه امسال خواهد بود، اما خرید مجدد بسته پس از اتمام حجم در این بازه زمانی امکان پذیر است.

هدایای یلدایی ایرانسل: بسته اینترنت 2 گیگابایت و 40 دقیقه مکالمه رایگان

ایرانسل همچون سال گذشته، یک بسته اینترنت 2 گیگابایت داخلی برای مشترکان خود به مناسب شب یلدا در نظر گرفته است. مشترکان سیم کارت های اعتباری و دائمی ایرانسل می توانند با شماره گیری #5* یا به وسیله اپلیکیشن ایرانسل من، بسته 2 گیگابایت اینترنت داخلی هدیه خود را روزهای 30 آذر و 1 دی ماه 1400 فعال نمایند.

اعتبار این بسته 2 گیگابایت داخلی فقط تا خاتمه همان روز است و هر کاربر فقط یک بار می تواند این بسته را فعال و استفاده کند.

همین طور، ایرانسل یک طرح هدیه مکالمه در نظر گرفته که شامل 4 دقیقه مکالمه ایرانسلی و 40 دقیقه بعدی رایگان است. طرح هدیه مکالمه با شماره گیری کد #2*1*4444* یا به وسیله اپلیکیشن ایرانسل من در روزهای 30 آذر و 1 دی فعال می گردد.

جشنواره یلدایی رایتل: بسته های هدیه و تخفیفی

شرکت رایتل برای روز و شب های یلدایی، بسته های ویژه ای با تخفیف ارائه کرد. مشترکان رایتل براساس احتیاج و سلیقه خود می توانند بسته های هدیه و تخفیفی رایتلی زیر برای جشن یلدا را انتخاب و خریداری نمایند.

بسته 6 گیگابایتی اینترنت با اعتبار 7 روز و قیمت 15 هزار تومان

بسته 60 دقیقه مکالمه با اعتبار 30 روز و قیمت 2 هزار تومان

به گفته رایتل، کاربران فقط در روزهای 29 و 30 آذرماه فرصت دارند این بسته ها را به وسیله اپلیکیشن رایتل من یا کد دستوری #225* خریداری نمایند.

یلدای مخابراتی: تا 87 درصد تخفیف در بسته های ترافیک اینترنت ADSL و VDSL

شرکت مخابرات ایران خبر داده مشتریان اینترنت مخابرات از بامداد روز دوشنبه 29 آذر تا ساعت 24 روز آدینه دهم دی ماه، می توانند با خرید بسته های حجمی یلدای شرکت مخابرات ایران از تخفیفات ویژه آن استفاده نمایند.

بسته های حجمی یلدای شرکت مخابرات ایران با حجم اینترنت مختلف بر طبق سلیقه مشتریان ، به توضیح زیر تهیه و قابل استفاده است:

جشنواره ویژه یلدای آسیاتک: بسته اینترنت و گیگ باکس ADSL و TD-LTE و OWA

شرکت آسیاتک نیز ساعتی پیش جشنواره یلدای خود را شروع کرد و مجموعه ای از بسته های اینترنت و گیگ باکس برای مشترکات اینترنت ADSL و TD-LTE خود ارائه نموده است:

سرویس اینترنت 3 ماهه با سرعت 16 مگابیت، 600گیگابایت ترافیک بین الملل با 31٪ تخفیف فقط 330.000 تومان

سرویس اینترنت 6 ماهه با سرعت 16 مگابیت، 900 گیگابایت ترافیک بین الملل + 500 گیگابایت ترافیک بین الملل حجم اضافه قابل استفاده در ساعت 2 تا 8 صبح با 44٪ تخفیف، 580.000 تومان

گیگ باکس ویژه ADSL با 400 گیگابایت ترافیک داخلی معادل 200 گیگابایت بین الملل، یکساله با 25٪ تخفیف، 300.000 تومان

گیگ باکس ویژه TD-LTE با 200 گیگابایت، 30 روزه با 65٪ تخفیف، 200.000 تومان

گیگ باکس ویژه OWA با 200 گیگابایت، 30 روزه با 21٪ تخفیف، 190.000 تومان

آسیاتک اعلام نموده است مشترکان سرویس های این شرکت می توانند تا خاتمه روز سوم دی ماه به وسیله پنل کاربری یا اپلیکیشن، این بسته های اینترنت با تخفیف ویژه را برای جشن یلدا رزرو و خریداری نمایند.

جشنواره شاتل: 67 درصد تخفیف برای خرید بسته های ترافیک 200 و 300 گیگابایتی اینترنت ثابت

شاتل از 28 آذر ماه تا 3 دی ماه روی دو بسته اینترنت ثابت ADSL و VDSL خود 67 درصد تخفیف ارائه نموده است:

بسته اینترنت ثابت 200 گیگابایتی بین الملل با 67 درصد تخفیف = 118٬800 تومان

بسته اینترنت ثابت 300 گیگابایتی بین الملل با 67 درصد تخفیف = 181٬500 تومان

هر دو بسته اینترنت باید یک ماهه مصرف شوند و متخص کاربران فعلی شرکت شاتل هستند. شما در هر شهر و استانی باشید و از اینترنت شاتل استفاده می کنید؛ می توانید به پروفایل خود در شاتل یا پرتابل این شرکت مراجعه نموده و یکی از این بسته ها را بخرید. لازم به ذکر است به هزینه این بسته ها، هزینه مالیات بر ارزش افزوده نیز اضافه می گردد.

این بسته ها برای دانلودهای طولانی و زیاد در ایان جشن شب یلدا بسیار مناسب هستند.

جشنواره شاتل برای بسته اینترنت موبایل و مکالمه: 45 درصد تخفیف و شانس قرعه کشی آیفون 13

شرکت شاتل در جشنواره دیگری، می خواهد دل کاربران موبایل را به دست بیاورد. این شرکت برای بسته های اینترنت و مکالمه پرطرفدار خود تا 45 درصد تخفیف ارائه داده است.

ضمن اینکه برای هر 1000 تومان تراکنش، به جای یک امتیاز، 5 امتیاز در نظر گرفته و شانس شما را 5 برابر بیشتر برای قرعه کشی آیفون 13 می نماید.

به گزارش شاتل، برای خرید بسته های یلدایی می توانید با سیم کارت شاتل موبایل کد دستوری #4*2*1* را شماره گیری کنید یا سراغ اپلیکیشن شاتل موبایل من بروید. مراجعه به مدیریت حساب اینترنتی شاتل موبایل من و مراجعه به صفحه بسته های شاتل موبایل از دیگر روش های خرید بسته های اینترنت و مکالمه پرطرفدار شاتل است.

جشنواره تک نت: TD-LTE نامحدود با 20 درصد تخفیف

شرکت تن نت نیز به مناسبت شب یلدا پکیج نامحدود اینترنت TD-LTE خود را با 20 درصد تخفیف ارائه نموده است. این پکیج شامل مودم HWS32، سیم کارت تی دی ال تی تک نت و حجم اینترنت TD-LTE نامحدود است.

اینترنت TD-LTE تک نت می تواند حداکثر 50 مگابیت سرعت به شما بدهد و احتیاجی به خط تلفن ثابت ندارد و در سراسر کشور پوشش دهی دارد. برای کارهای معمولی و همین طور دانلودهای زیاد، همواره اینترنت تی دی ال تی گزینه مناسبی است.

برای دریافت و خرید این پکیج باید وارد شده و فرم درخواست خرید پکیج اینترنت شب یلدا را پر کنید.

جشنواره پارس آنلاین و های وب: تخفیف های بسته های اینترنت ثابت

هر دو شرکت های وب و پارس آنلاین جشنواره یلدایی سرویس های اینترنت خود را شروع کردند و به مشترکان فعلی خود از 28 تا 30 آذرماه فرصت دادند بسته های زیر را با تخفیف ویژه از پنل کاربری خود خریداری نمایند:

بسته اینترنت 100 گیگابایت 1 ماهه = 60 هزار تومان

بسته اینترنت 600 گیگابایت سه ماهه با سرعت 8 مگابیت = 200 هزار تومان (قیمت بسته بدون تخفیف 282 هزار تومان است)

شرکت های های وب و پارس آنلاین می گویند کاربران فعلی اینترنت ثابت ADSL این شرکت ها می توانند به وسیله پنل کاربری یا اپ های های وب من و پارس آنلاین من این بسته ها را خریداری نمایند.

پارس آنلاین به تمام مشترکان خود یک بسته اینترنت 4 گیگابایت 1 روزه رایگان هم هدیه داده است. مشترکان پارس آنلاین می توانند از ابتدای روز 30 آذر ماه تا آخر شب این روز فرصت دارند به پنل کاربری خود مراجعه نمایند یا در اپلیکیشن پارس آنلاین من، این بسته را فعال و استفاده نمایند.

جشنواره یلدای مبناتلکام: اینترنت +ADSL2 و TD-LTE نامحدود

شرکت مبنا تلکام نیز برای ایام یلدا روی سرویس های اینترنت ADSL و TDLTE خود تخفیف هایی داده است:

جشنواره یلدا داتک: از بسته های تخفیفی یا سرویس های اینترنت حجمی تخفیف دار ویژه

اگر مشترک سرویس های اینترنت داتک هستید؛ این شرکت هم برای شب یلدا و این روزهای جشن یلدا و شب چله، هم گیگ باکس های ویژه ای با تخفیف برای رزرو عرضه نموده است و هم سرویس های اینترنت سه ماهه، شش ماهه، یک ساله ADSL را با تخفیف های خوب ارائه می نماید.

حتما به سایت داتک سری بزنید.

منبع: شبکه چی

به "جشنواره های اینترنت رایگان و با تخفیف شب یلدا 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره های اینترنت رایگان و با تخفیف شب یلدا 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید