موبایل، تبلت و گجت ها

5 فروشگاه برتر سفارش لوله برق

لوله برق یکی از مهم ترین تجهیزات در سیستم های برق رسانی است. این لوله ها وظیفه محافظت از سیم های برق را بر عهده دارند و از آسیب تماشا آن ها در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت، ضربه و آتش جلوگیری می نمایند. لوله های برق در انواع مختلفی مانند لوله برق PVC، لوله...

1 آذر 1402

بسته ویژه ایرانسل برای سفر به قطر

تعرفه ها و بسته های ویژه رومینگ ایرانسل برای جام جهانی قطر اعلام شد.

29 اسفند 1401

تصمیم تازه برند نوستالژیک نوکیا برای هواداران قدیمی! ، آیا این شرکت برنامه های خود را تغییر می دهد؟

نوکیا به تازگی اعلام نموده که لوگو و استراتژی های خود را عوض می نماید، اما هضم این تصمیم برای بخشی از هواداران این شرکت سخت بود. این شرکت راه حلی هم برای این ناخشنودی ارائه نموده است.

9 اسفند 1401

عکس ، این سدان دانگ فنگ به بازار ایران می آید؟

گجت نیوز نوشت: خبرها حاکی از آن است ایران خودرو قصد دارد دانگ فنگ یی ژوان مکس را به بازار ایران عرضه کند. در ادامه با مشخصات این سدان چینی آشنا خواهیم شد.

6 بهمن 1401

مورد عجیب جدیدترین ویژگی آیفون ، قابلیتی که دردسرساز شده است

اپل که در جدیدترین گوشی های آیفون و واچ 8 قابلیت ارسال تماس اتوماتیک به خدمات اضطراری در زمانی که دستگاه دچار توقف ناگهانی می گردد که معمولاً در نتیجه تصادف اتومبیل رخ می دهد، رونمایی نموده بود، حالا با یک مورد عجیب روبرو شده است.

12 دی 1401

چگونه حساب کاربری گوگل خود را بازیابی کنیم؟ ، اگر هک شده اید یا رمزعبور خود را فراموش کردید راههایی برای نجات وجود دارد

یکی از بدترین اتفاقاتی که می تواند برای یک کاربر گوگل رخ دهد این است که حساب کاربری خود را از دست دهد. این موضوع به ویژه برای افرادی که به طور دائمی از حساب کاربری خود استفاده می نمایند بسیار مهم است.

5 دی 1401

چگونه سفرهای کاری را لذت بخش کنیم؟

بسیاری از افرادی که به سفر می روند برای ماموریت های کاری و گاهی حتی یک روزه مجبورند رفت وآمدی سریع و کوتاه با هواپیما یا دیگر وسایل نقلیه داشته باشند. البته این سفرها همیشه یک روزه نیستند و زمانی که چند روزه و یا یک هفته ای طول می کشند بیشتر از قبل خسته...

17 آذر 1401

سریال کره ای نقص فنی؛ داستان بیگانه های فضایی و فرقه های عجیب

سریال نقص فنی (Glitch) بدون نقص نیست اما داستان رازآلود و متفاوتی دارد که در مجموع تماشای آن را به یک تجربۀ سرگرم کننده و جالب تبدیل می کند.

19 مهر 1401

جنجال فیلم بانک زده ها با سوژه گروه بی تی اس (BTS)

انتقاد طرفداران گروه بی تی اس (BTS) به فیلم بانک زده ها از روز های پیش از اکران آغاز شد و حالا به اوج خود رسیده است. آن ها اعتقاد دارند که هدف سازندگان از سوژه قرار دادن بی تی اس تنها جلب توجه طرفداران این گروه در ایران برای فروش بیشتر است.

23 شهریور 1401

9 راه چاره کاربردی برای آرام نشستن کودک بی قرار در مدرسه

اگر کودک شما سرشار از انرژی و بی قراری یا اصطلاحا بیش فعالی است، نشستن طولانی مدت روی صندلی ممکن است برای او سخت باشد، گویی که با یک چالش روبه رو شده است. بچه هایی که در ثابت نشستن مشکل دارند، ممکن است میزها یا صندلی های خود را تکان دهند، از صندلی هایشان...

21 شهریور 1401

اینفوگرافیک ، چگونه متوجه اعتیاد خود به شبکه های اجتماعی شویم؟ ، راه های ترک اعتیاد به شبکه های اجتماعی را بشناسید

شبکه های اجتماعی همان میزان که می توانند مفید باشند و باعث بالا بردن سواد جامعه شوند، به همان میزان می توانند آثار مضر و مخرب بر جای بگذارند.

23 مرداد 1401

قوز کمر چیست و چگونه آن را از بین ببریم؟

در دورانی که استفاده از موبایل و کامپیوتر به جزء جدا نشدنی زندگی افراد تبدیل شده، ضروری است هنگام نشستن های طولانی بیشتر مراقب سلامت بدن خود باشید. قوز و افتادگی شانه، شایع ترین مشکلاتی هستند که در چنین مواقعی خودنمایی می نمایند و ظاهر شما را تحت تاثیر...

23 مرداد 1401

چگونه به یک رابطه نامناسب پایان دهیم؟

روابطی که در آن اذیت هستید، احساس خوبی ندارید و یا به هر دلیل فکر می کنید رابطه درستی نیستند. انتها داده به این روابط می تواند به میزان تمام کردن روابط خوب سخت و دردناک باشد. اما چه طور باید این کار را راحت تر کرد و چگونه باید آن را انجام داد؟روابط نامناسب...

19 مرداد 1401

حمله به مجری تلویزیون با قمه در اتوبان نیایش

کارگردان فیلم بی مادر و تهیه کننده و مجری برنامه اختیاریه از حمله با قمه به او از طریق خفت گیران در اتوبان نیایش خبر داد.

4 مرداد 1401

ضد آفتاب فلوئید، فوق العاده سبک با جذب سریع

هرچند بهار سال جاری، گرم و بدون باران سپری شد، اما با آغاز تابستان، آفتاب جان دوباره ای پیدا نموده است و گرم تر از قبل اثرات خود را بر پوست باقی می گذارد. اگرچه استفاده از ضد آفتاب محدود به فصول گرم سال نمی گردد، اما اغلب افراد در این روزهای گرم به فکر خرید...

2 مرداد 1401

با 10 شهر هوشمند جهان آشنا شوید

شهرهای هوشمند از فناوری اطلاعات و ارتباطات برای توسعه هوشمندتر و پایدارتر شبکه های حمل ونقل شهری، تأمین انرژی مصرفی مردم، ایمن سازی فضاهای شهری و… استفاده می نمایند. در ادامه با 10 نمونه از باهوش ترین شهرهای جهان آشنا می شوید.

26 تیر 1401

عکاسباشی سری بیست و دوم: از بوستان تا سراب

حال و روز مکان های دیدنی محل زندگیتان را ثبت و برای ما به آدرس [email protected] ارسال کنید و جایزه بگیرید. ما عکس های ارسالی شما را در مجله آنلاین خبرنگاران با میلون ها کاربر به اشتراک می گذاریم. در ادامه با عکس های زیبای این هفته همراه خبرنگاران باشید.

23 تیر 1401

معرفی لپ تاپ لنوو Xiaoxin Pro 16 با پردازنده ای قدرتمند!

اولترابوک Lenovo Xiaoxin Pro 16 2022 روانه بازار چین شد. این لپ تاپ سطح بالا دارای صفحه نمایش 120 هرتزی 2.5K، پردازنده های نسل دوازدهم اینتل و شارژ 100 واتی USB PD است.

5 تیر 1401

ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت ارشد شروع شد، شروع کلاس ها از بهمن

پذیرفته شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی سال 1400 از امروز می توانند برای ثبت نام خود اقدام کنند.

17 خرداد 1401

شیائومی از ردمی K50 و K50 پرو با قیمت زیر 500 دلار رونمایی کرد

همان طور که انتظار داشتیم، شیائومی بالاخره مدل های تازه خانواده ردمی K50 را معرفی کرد. مدت ها قبل ردمی K50 گیمینگ ادیشن معرفی گردید و حالا دو گوشی ردمی K50 و K50 پرو با مشخصات مجذوب کننده و قیمت مناسب به دست کاربران می رسند.

15 خرداد 1401
تعداد: (57)