محبوب ترین شهرهای جهان از نگاه کاربران اینستاگرام

به گزارش وبلاگ کلاس 6، سفر کردن یکی از بخش های جالب و خاطره ساز زندگی هر فردی بحساب می آید. گاها، ما برای رهایی از روزمرگی و دغدغه های زندگی به سفر می رویم تا شاید از این راه، خستگی روزها کار و فعالیت را از تن خارج نموده و با روحیه ای تازه زندگی را از سر بگیریم. دنیاگرد ها و گردشگران بسیاری را می شناسیم یا درباره آنان خوانده ایم که زمان زیادی از عمر خود را به سفر و کسب تجربه های تازه صرف می نمایند و هربار، نقطه تازه ای از دنیا را برای سیر و سیاحت بر می گزینند. آیا پیش آمده است که از خود بپرسید، آنان چگونه مقصد سفر بعدی خود را از میان تنوع گیج نماینده موجود در دنیا انتخاب می نمایند؟ خود شما چطور؟ اگر بخواهید سفر بروید، مقصد سفرتان را چگونه انتخاب می کنید؟ ظاهرا، شمار کثیری از دنیاگرد ها به یاری شبکه های اجتماعی رنگارنگ نظیر فیسبوک، اینستاگرام و توئیتر مقصد گردشگری خود را پیدا می نمایند. جالب هست بدانید همین گشتن در این فضای هیجان انگیز و تماشای عکس هایی که دیگران از سفر به این منطقه ها به اشتراک می گذارند، خود نوعی سفر آن هم از نوع مجازی بحساب می آید. این بار ما تصمیم داریم شما را با خود به تور مجازی محبوب ترین شهرهای دنیا در اینستاگرام ببریم تا بدانید محبوب ترین شهرهای هشتگ شده در اینستاگرام کدامند و شاید یکی از آنها را برای سفر بعدی خود انتخاب کردید. همراه ما تا انتها متن بمانید.

محبوب ترین شهرهای جهان از نگاه کاربران اینستاگرام

پاریس

یکی از زیباترین شهرهای اروپایی که به عروس اروپا معروفیت دارد و توانسته با توجه به تعداد بالای عکس هایی که از جاذبه های توریستیش نظیر برج ایفل و موزه لوور در اینستاگرام به وسیله کاربران به اشتراک گذاشته شده اند، به یکی از محبوب ترین شهرهای جهان در اینستاگرام بدل گردد، شهر پاریس هست. این شهر با دارا بودن خیابان های رنگارنگ و شلوغ از پرطرفدارترین مقاصد توریستی در سال های اخیر بوده و مورد علاقه زوج های جوان برای سفر ماه عسل است.

لندن

شهر لندن که مرکز مشهور انگلیسی ها بوده و مورد علاقه خاندان سلطنتی بریتانیاست، سی میلیون عکس در فضای اینستاگرام از جاذبه های بی مثال خود دارد. لندن که لقب بزرگترین شهر غرب اروپا را یدک می کشد، علاوه بر اینستاگرام، با نوزده میلیون جهانگرد یکی از محبوب ترین شهرهای جهانی واقعی نیز هست. این شهر هم به مانند پاریس، مرکز مد و زیبایی جهان بوده و مورد علاقه خانم های جوان برای سفر است.

جاکارتا

یکی از محبوب ترین شهرهای هشتگ شده در اینستاگرام که علیرغم صحبت های منفی که درباره شرایط زندگی در آن حتی در شبکه های مجازی عنوان شده، باز هم درصدر جدول واقع شده است، شهر جاکارتاست. این شهر از لحاظ ترافیک و آلودگی هوا حرفها برای گفتن دارد و یکی از شلوغ ترین و آلوده ترین شهرهای جهان محسوب می گردد، ولی با این وجود، نمی توان از تماشای زیبایی های بی مثالش چشم پوشید و آن را از فهرست مقاصد توریستی جهانگرد ها حذف کرد.

مسکو

مرکز تاریخی روس ها با داشتن بناهایی دیدنی و بی مثال نظیر کاخ کرملین، کلیسای سنت باسیل و میدان سرخ توانسته خود را به صدرنشینان فهرست محبوب ترین شهرهای جهان در اینستاگرام برساند و در سال، پذیرای علاقمندان بسیاری از نقاط مختلف جهان علیرغم سرمای شدید و استخوان سوزش باشد. مسکو زیبایی های فراوانی را برای نمایش به جهانیان دارد که می توان گوشه ای از این زیبایی ها را در اینستاگرام به چشم دید.

مادرید

مادرید را جهانگرد های بسیاری شهری چند فرهنگی دانسته اند. این شهر دیدنی که همواره در صفحات مجازی با دیدنی های بی نظیرش حرفی برای گفتن دارد، به خاطر ترافیک شدیدش که گاه آن را به مرکز ایران شبیه می دانند، کمی از مجذوب نمایندهیتش کاسته شده است. ولی، با این حال شما می توانید جهانگرد هایی را ببینید که شادمانه در خیابان هایش می گردند و به خرید و سرگرمی مشغولند.

برلین

برلین که به شب زنده داری و معماری بی نظیرش مشهور است، سالهاست که مورد توجه علاقمندان به سفر و حتی مهاجرت واقع شده است و توانسته با دارا بودن مراکز سرگرمیی و تاریخی متعدد و بعلاوه غذاهایی که در هیچ کجای جهان همتایشان وجود ندارد، به یکی از قطب های توریستی جهان بدل گردد و در اینستاگرام هشتگی بدان اختصاص یابد.

سنگاپور

برنامه های مجذوب نماینده، دارا بودن جاذبه های سرگرمیی و تاریخی متعدد و بعلاوه مراکز خرید و پاساژهای رنگارنگی که در سطح شهر بچشم می آیند، سنگاپور را به یکی از شهرهای محبوب جهانگرد ها حتی در اینستاگرام بدل نموده است. این شهر آسیایی از نظر دارا بودن تصاویر مجذوب نماینده و دیدنی در اینستاگرام، قبل از بانکوک و دبی جای دارد و از آنان پیشی گرفته است.

توکیو

معبدها، محله ها، موزه ها و باغ وحش شهری آسیایی را در میان عکس های اینستاگرام پیدا می کنید که شکوه و عظمتشان حیرت انگیز بوده و شاید شما را برای سفر به توکیو وسوسه نمایند. مرکز ژاپن هر سال میزبان توریستان متعددی بوده و به گرمی از آنان استقبال می نماید. با حضور این تعداد توریست در سال، قبول می کنید که توکیو یکی از جهانگردی ترین شهرهای جهانست؟!

بانکوک

بانکوک با تمام مشکلاتی که در سال های اخیر پشت سر گذاشته، توانسته است تا در سال 2015 میلادی با هجده میلیون توریست، دومین شهر جهانگردی جهان لقب بگیرد. شما قادر خواهید با گشت و گذاری مجازی در صفحه اینستاگرام خود، تصاویری حیرت انگیز از ساختمان ها و جاهای دیدنی این شهر آسیایی ببینید و به شکوهش پی ببرید.

آمستردام

مشاهده دوچرخه سواران خندان، معماری خانه های کوچک و قدیمی، سنگفرش زیبای خیابان ها و حتی خط کشی های عجیب و غریب، همگی سبب شده اند تا شهر افسانه ای آمستردام در کشور هلند به یکی از صدرنشینان فهرست محبوب ترین شهرها در اینستاگرام بدل گردد و روزانه تعداد بسیاری عکس را از زیبایی هایش در صفحات مجازی ببینیم.

منبع: همگردی

به "محبوب ترین شهرهای جهان از نگاه کاربران اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین شهرهای جهان از نگاه کاربران اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید