استارتاپ

گوشت آزمایشگاهی چگونه فراوری می گردد و چرا اهمیت زیادی دارد؟

شاید بتوان ادعا داشت که این روزها گوشت های آزمایشگاهی را می توان در هر جایی مشاهده کرد. چراکه از سال گذشته، شرکت های پرورش گوشت و غذاهای دریایی حدودا 1.38 میلیارد دلار در این حوزه سرمایه گذاری کردند و در عین حال استارت آپ های زیادی برای توسعه محصولاتی بر...

12 مرداد 1401

تحقق رویای نامرئی شدن با این اختراع!

یک استارت آپ بریتانیایی به نام Invisibility Shield Co محصولی به نام Invisibility Shield را عرضه نموده است که می تواند به ما در تحقق رویای دیرینه نامرئی شدن کمک برساند.

27 خرداد 1401

کرمی: باید در حوزه فناوری های نرم و صنایع خلاق ورود داشته باشیم

دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره بها دادن به حوزه فناوری های نرم و داشتن سهمی در گردش اقتصادی آن ها در جهان شرح داد.

20 خرداد 1401

انگیزه و فعالیت بیشتر دانشجویان دختر در مشارکت اجتماعی ، خانم ها 30 درصد هیات علمی دانشگاه ها را تشکیل داده اند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در حوزه هیات علمی 30 درصد و حدود 60 درصد از کارمندان مشغول در وزارت علوم و دانشگاه ها خانم هستند.

29 آذر 1399

دانشجویان علوم سیاسی باید عمل گرا شوند

خبرنگاران/خراسان رضوی مدیرعامل شتاب دهنده کسب وکار فردوسی گفت: دانشجویان علوم سیاسی همراه با حفظ روحیه نظری و پژوهشی خود باید عمل گرا شوند.

29 دی 1398

بزرگترین ترمینال محصولات کشاورزی تهران افتتاح می شود

با پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و مشارکت و استفاده از ظرفیت های سازمان تعاون روستایی استان تهران، بزرگترین ترمینال میوه و تره بار کشور به زودی افتتاح می شود.

26 دی 1398

چهارمین رویداد کارآفرینی بوشهر به ایستگاه آخر رسید

خبرنگاران/بوشهر چهارمین رویداد کارافرینی بوشهر به میزبانی دانشگاه خلیج فارس با معرفی تیمها و ایده های برتر به کار خود سرانجام داد.

18 دی 1398