سریال و پخش خانگی

سریال کره ای نقص فنی؛ داستان بیگانه های فضایی و فرقه های عجیب

سریال نقص فنی (Glitch) بدون نقص نیست اما داستان رازآلود و متفاوتی دارد که در مجموع تماشای آن را به یک تجربۀ سرگرم کننده و جالب تبدیل می کند.

19 مهر 1401

ظهور لاک پشت های نینجا؛ یکی از برترین ماجراجویی های لاک پشتی

فیلم ظهور لاک پشت های نینجای جهش یافتۀ نوجوان بر اساس شخصیت ها و حال و هوای سریالی با همین نام ساخته شده که دو فصل آن از سال 2018 تا 2020 پخش شد. در آن سریال تمرکز داستان بر دورۀ نوجوانی و آغاز ماجراجویی های لاک پشت های نینجا بود و یکی از ویژگی های خاص آن، قدرت...

21 مرداد 1401

شخصیت شناسی از روی بشقاب غذا

غذا را با نمک اضافه می خورید یا ترجیح می دهید با سس تند مزه دارش کنید؟ گوشت خوار هستید یا اینکه سالاد سبزیجات را به همه چیز ترجیح می دهید؟ می دانستید که همین انتخاب های ساده، می توانند مثل تست شخصیت شناسی عمل نمایند؟ بعضی از روانشناسان می گویند سلیقه غذایی...

3 مرداد 1401

تاریخ انتشار بازی Stray معین شد؛ حضور در پلی استیشن پلاس در روز عرضه

بازی Stray یکی از آن آثاری بود که از همان تریلر اولیه معرفی اش در چند سال پیش پیروز گردد به دلایلی آشکار توجه های خاصی را به خود جلب کند. اثری که در یک دنیا سایبرپانکی شما را در نقش یک گربه قرار می دهد، می تواند کنجکاوی دوستداران گربه ها را به راحتی برانگیزد....

21 تیر 1401

کرمی: باید در حوزه فناوری های نرم و صنایع خلاق ورود داشته باشیم

دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره بها دادن به حوزه فناوری های نرم و داشتن سهمی در گردش اقتصادی آن ها در جهان شرح داد.

20 خرداد 1401

سریالی که زهره فکورصبور با مرگش، بازی در آن را نیمه تمام رها کرد

زهره فکورصبور که شب گذشته، در 43 سالگی درگذشت، پیش تر ضمن ابراز خوشحالی از حضور در سریال بی همگان عکسی از خود در اتاق گریم این سریال منتشر نموده بود.

9 اردیبهشت 1401

عکس های لو رفته از دوران دانشجویی بازیگران !

خبرنگاران: عکس های دانشجویی بعضی از بازیگران در فضای مجازی جنجال به پا کرد.

6 اسفند 1400

شیطنت ریز و بامزه بهاره افشاری موقع عکاسی

خبرنگاران:بهاره افشاری با ایده های مجذوب کننده عکاسی اینبار با شیطنت ریز و زیبا در دوربین عکاسان سوژه شد.

14 بهمن 1400

ساخت خودرو پرنده با الهام از انیمیشن علمی، تخیلی

یک شرکت استارتاپی در سوئد وسیله نقلیه پرنده ای ساخته است که همه قادرند با آن پرواز نمایند.

24 آبان 1400

دستمزد 3 میلیون دلاری این بازیگران برای بازی در سریال معروف

خبرنگاران : هر کدام از بازیگران سریال فرندز برای حضور جلوی دوربین قسمت ویژه این سریال که چندی است در اچ بی او مکس در دسترس قرار گرفته، بین 2 میلیون و 500 هزار تا 3 میلیون دلار دستمزد گرفته اند.

19 تیر 1400

خبرنگاران صدا و سیمای کردستان با برنامه های متنوع به استقبال نوروز رفت

سنندج ‑ خبرنگاران - مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان گفت: صدا و سیمای استان در آستانه شروع سال نو با برنامه های متنوعی به استقبال نوروز 1400رفت.

16 فروردین 1400

اصفهان، مشهد و تبریز قطب بازی های جدی معرفی شدند

هفته گذشته رویداد بازی های جدی با معرفی برترین ها به کار خود خاتمه داد و در این رویداد در بخش جشنواره بازی ها، بازی سردار به عنوان برترین بازی جدی سال انتخاب شد. اما رویداد بازی های جدی چگونه رویدادی و دارای چه ساز و کاری است؟ درباره این رویداد با معاون...

21 بهمن 1399

نتیجه آنالیز ریاضی دان ها و روانشناسان آکسفورد و کمبریج: چه چیز سریال گیم آو ترونز را محبوب کرد؟!

گروهی از ریاضی دان ها و روانشناس های دانشگاه های آکسفورد و کمبریج، بعد از آنالیز فراوان، متوجه شده اند که چه چیز باعث موفقیت سریال گیم آو ترونز شده بود.

13 آذر 1399

کاهش آسیب های اجتماعی با افزایش رشد شناختی بچه ها و نوجوانان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی، ارتقای سواد و سرمایه شناختی جامعه کودک و نوجوانان یکی از موضوعات مهمی است که ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری پیگیری می کند به همین دلیل نیز تفاهم نامه ای بین ستاد...

25 آبان 1399

بهترین فیلم مستند 2019 انتخاب شد

مستند آپولو 11 با دریافت 5 جایزه از مراسم انتخاب بهترین مستندهای سال که در بروکلین برگزار گردید، پیروز ترین مستند سال شد.

13 دی 1398

آرزویم ساخت فیلم هایی با موضوع امام رضا(ع) است

شاهمرادی زاده را که بچه های هنری به نام مرشد می شناسند، از دیار امام هشتم(ع) و متولد 1342 است. او در معرفی خودش می گوید: بچه خیابان ضد مشهد هستم. در دوران جنگ تئاتر فی البداهه اجرا می کردم.

9 دی 1398