تغییر ساعت ادارات اجرایی می گردد؟

به گزارش وبلاگ کلاس 6، سخنگوی صنعت برق گفت: تغییر ساعات ادارات به تنهایی می تواند 1000 تا 1200 مگاوات صرفه جویی در پی داشته و امکان تأمین پایدار انرژی برای سایر مشترکان را فراهم کند، اکنون این موضوع در حال آنالیز است و امید است به زودی ابلاغ گردد.

تغییر ساعت ادارات اجرایی می گردد؟

به گزارش گروه مالی وبلاگ کلاس 6، مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در مورد تغییر ساعات ادارات نوشت: استانداران کل کشور بنا به پیشنهاد شرکت های برق منطقه ای و توزیع نیروی برق در استان ها، برای تغییر ساعت کار اداری اقدام خواهند کرد. یعنی ادارات کار خود را یک تا دو ساعت زودتر از قبل شروع و زودتر به خاتمه خواهند رساند تا ساعت اوج مصرف یعنی 12 تا 17 وسایل سرمایشی ادارات به طور کامل خاموش گردد.

این اقدام به تنهایی می تواند 1000 تا 1200 مگاوات صرفه جویی در پی داشته و امکان تأمین پایدار انرژی برای سایر مشترکان را فراهم کند، اکنون این موضوع در حال آنالیز است و امید است به زودی ابلاغ گردد.

شروع رصد مصرف برق ادارات و ارگان ها

از روز گذشته مصرف ادارات و ارگان های مهم به وسیله شرکت های توزیع مورد پایش و رصد نهاده شده است. در این طرح ضمن ارزیابی راه حل های پیشنهادی مدیریت بار در مورد استفاده از تمامی ظرفیت های موجود به منظور گذر از پیک تابستان امسال، برنامه های کنترل بار مشترکان ولتاژ اولیه، ثانویه و بعلاوه مشترکان حساس نظامی، بانک ها و ارگان های مهم نیز مورد رصد نهاده شد.

در صورت احتیاج دستگاه های مجاز رمزارز نیز خاموش می شوند

بعلاوه قرار شده دستگاه های مجاز استخراج رمزارز در زمان اوج مصرف برق در صورت بروز محدودیت با اعلام دیسپاچینگ ملی از شبکه خارج شوند و برای این مهم برنامه های مدیریت مصرف در دستور کار نهاده شده شده است.

اعمال سیاست های تشویقی و تنبیهی برای جلوگیری از خاموشی

همه هماهنگی ها و کوشش ها برای عبور از شرایط کنونی و پرهیز از اعمال خاموشی برق است و در این راستا سیاست های تنبیهی و تشویقی را در دستور کار قرار داده ایم.

نیروگاه ها در حداکثر شرایط فراوری قرار دارند و احتیاج مصرف در هفته جاری به علت گرمای شدید این روزها، افزایش بیشتری خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تغییر ساعت ادارات اجرایی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر ساعت ادارات اجرایی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید