اخبار صنعت

آموزش کامل شارژ باد منبع پمپ

منبع پمپ آب دیجیتال، مخزن تحت فشاری است که امروزه در بسیاری از خانه ها و ساختمان ها با هدف تنظیم فشار آب به کار می رود.تنظیم نبودن شارژ باد منبع پمپ باعث بروز مسائل متعددی در ساختمان می شود و ممکن است، ساکنین با کم شدن فشار آب یا پایین آمدن کیفیت آب مصرفی...

22 دی 1402

5 فروشگاه برتر سفارش لوله برق

لوله برق یکی از مهم ترین تجهیزات در سیستم های برق رسانی است. این لوله ها وظیفه محافظت از سیم های برق را بر عهده دارند و از آسیب تماشا آن ها در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت، ضربه و آتش جلوگیری می نمایند. لوله های برق در انواع مختلفی مانند لوله برق PVC، لوله...

1 آذر 1402

عکس خبرسازی که یاسمین مقبلی از فضا گرفت، عکس

یاسمین مقبلی، مهندس پرواز حاضر در ایستگاه فضایی بین المللی، با وقوع خورشیدگرفتگی حلقوی 22 مهر، تصویر این رویداد از فضا ثبت کرد.

1 آبان 1402

کدام کشور بیشترین ربات ها را در اختیار دارد؟

ایسنا نوشت: داده های اخیر نشان می دهد هم کره جنوبی و هم چین از نظر نرخ بکارگیری ربات ها نسبت به کارگران در صنایع تولیدی از ایالات متحده جلوتر هستند و در واقع کره جنوبی در زمینه تولید ربات در تمام جهان پیشتاز است و ایالات متحده در رتبه هفتم واقع شده است.

19 شهریور 1402

تعمیر کولرگازی در تهران و خریدوفروش کولرگازی و پکیج

با توجه به حساسیت­ های مربوط به وسایلی همانند کولر گازی، باید برای تعمیر کولر گازی در تهران به ­دنبال مرکزی باشید که در انجام این کار تخصص و مهارت کافی داشته باشد.

12 خرداد 1402

کنجاله نایاب شد

نایب رئیس اتحادیه مرغداران گوشتی اظهار کرد: سویا باید در جیره غذایی مرغ باشد اما کنجاله سویا در بازار کمیاب شده و قیمت آن به کیلویی 28 هزار تومان رسیده است، این در حالیست که نرخ مصوب آن کیلویی 16 هزار و 300 تومان است.

31 اردیبهشت 1402

پیشنهاد غیرمنتظره کی روش برای تغییر تابعیت ملی پوش ایران ، افشاگری در مورد پاسخ ستاره ایرانی

مدافع ملی پوش ایران مورد توجه قطری ها برای حضور در تیم ملی این کشور قرار گرفته است.

8 اردیبهشت 1402

کشف شواهدی از انقراض جمعی دوگانه در 260 میلیون سال پیش

زمین در دوره ای از حیات خود تحت تسلط گوشتخواران بزرگ الجثه ای بود که خزندگانی به مقدار یک گاومیش را زیرپای خود له می کردند.

21 فروردین 1402

عکس، درخواست عجیب بازیکن استقلالی از رضاییان؛ رامین زیر بار نرفت

ملی پوشان سپاهان پس از ثبت گل برابر نفت آبادان چالش بامزه ای با یکدیگر داشتند.

12 فروردین 1402

میزان این تمساح غول پیکر با قایق برابری می نماید!، عکس

تمساح ها به علت قابلیت استتار فوق العاده ای که دارند به معروفیت رسیده اند، در یک ویدئو که این روزها در شبکه های اجتماعی دست به دست می گردد، فردی چوبی را در آب فرو می نماید بدون آنکه تمساح پنهان شده در زیر سطح آب را ببیند و ناگهان تمساح از ناکجا آباد ظاهر...

16 اسفند 1401

اندازه گردشگری دانش آموزان در سال چقدر است؟

وزیر آموزش و پرورش گفت: دولت طبق سند انتظار، ما را مکلف کرد 90 میلیون نفر ساعت در سال برای دانش آموزان گردشکری اجرا کنیم؛ 4 روز گردشگری روزانه و دو روز گردشگری با بیتوته که این ظرفیت در هیچ جایی وجود ندارد.

21 بهمن 1401

عکس ، این سدان دانگ فنگ به بازار ایران می آید؟

گجت نیوز نوشت: خبرها حاکی از آن است ایران خودرو قصد دارد دانگ فنگ یی ژوان مکس را به بازار ایران عرضه کند. در ادامه با مشخصات این سدان چینی آشنا خواهیم شد.

6 بهمن 1401

تصاویری آرامش بخش از برداشت گل محمدی در میمند

عطر خوش و دل انگیز گل محمدی باعث شده تا ایرانیان از گذشته تا به الان در پی استخراح عصاره و عطر خوش این گل باشند. گل محمدی در برخی از شهرهای ایران مثل میمند در استان فارس رویش داره که مکان اون حدود 100 کیلومتری جنوب شیراز قرار گرفته و با 1100 هکتار باغ گلی که...

17 دی 1401

این منطقه آبگرفتگی ندارد

مانور برف روبی و نمایش آمادگی نیروهای انسانی و تجهیزات برف روبی در منطقه 20 برگزار گردید.

6 آذر 1401

افزایش فشارها بر متا؛ مارک زاکربرگ استعفا می دهد؟

زومیت نوشت: با افزایش فشار بر متا به علت سرمایه گذاری سنگین روی متاورس، منبعی مطلع از احتمال استعفای مارک زاکربرگ در سال 2023 خبر می دهد. سخنگوی متا این ادعا را تکذیب نموده است.

2 آذر 1401

همه چیز در خصوص خرید ویلا

در میان تمامی معاملات ملکی میتوان گفت خرید ویلا مجذوب کننده ترین نوع معاملات ملکی می باشد، در خرید یک ویلای خوب عوامل بسیاری دخیل بوده عواملی به مانند: چرا ویلا و هدف از خرید ویلا؟

23 آبان 1401

فراخوان سومین دوره رقابت علمی کنز منتشر شد

به گزارش خبرنگاران، سومین دوره رقابت علمی کنز به وسیله بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) و با هدف توسعه همکاری، هم افزایی و هم گرایی در حوزه علم و فناوری های تازه و بعلاوه زمینه سازی رشد و شبکه سازی جوانان دانشمند دنیا اسلام و با حضور 19 پاویون بین المللی برای...

8 آبان 1401

کاهش آلودکی هوای استان اصفهان با فراوری بنزین اکتان 95

در پالایشگاه اصفهان بنزین اکتان 95 فراوری و در کاهش آلایندگی هوای استان اصفهان و استان های همجوار تاثیر به سزایی دارد.

22 مهر 1401

عرضه تخم مرغ بالاتر از 3 هزار و 100 تومان گرانفروشی است

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: با توجه به نرخ فعلی تخم مرغ درب مرغداری، عرضه هر عدد آن بالاتر از 3 هزار و 100 تومان کاملا گرانفروشی است.

15 مهر 1401

تالاب گاوخونی در حسرتی 20 ساله برای گرفتن حق آبه

98 درصد از تالاب 47 هزار هکتاری گاوخونی خشک شده و این تالاب بین المللی به مرگ نزدیک شده است.

2 مهر 1401
تعداد: (124)