مقاصد برتر برای سفرهای انفرادی

به گزارش وبلاگ کلاس 6، تنها کجا سفر کنیم؟

اگر از منتظر ماندن دیگران و یا هماهنگی های اجباری و ملال آوری که برای سفرهای دسته جمعی خسته شده اید و دلتان فقط و فقط یک سفر بی دغدغه و فرار از روزمرگی ها می خواهد، ما در اینجا مقاصدی که برای سفرهای انفرادی شما مناسب هستند را معرفی می نماییم. نگران امنیت تان هم نباشید و نکات ایمنی را به تهمیداتی که در این مکان ها اندیشیده شده بسپارید.

مقاصد برتر برای سفرهای انفرادی

1- نروژ به علت منظره ها زیبایش، مجذوب کنندهیت زیادی نزد گردشگران دارد. این شهر برای افرادی که به تنهایی به سفر آمده اند بسیار امن می باشد. چراکه پایین ترین آمار جرم و جنایت و افراد بی خانمان مربوط به این کشور است.

2- منظره ها طبیعی سوئیس واقعا بی نظیر است. این کشور کوچک است و سیستم حمل و نقل عمومی تمیز و با کیفیتی دارد.. شهرهای مجذوب کنندهی چون زوریخ و لوسرن روی آب قرار داشته و پیاده روی، خرید و نوش جان کردن غذاهای خوشمزه، تجربه ای است که در این کشور با آن روبرو خواهید شد.

3- وین یکی از دلایلی است که باید تنهایی به اتریش بیایید. کافه های فوق العاده ای در این مکان وجود دارند که می توانید قهوه مورد علاقه تان را در آن سفارش داده و از طعم آن لذت ببرید. تنها نشستن پشت میز کافه های وین چیز عجیبی نیست و خیلی ها این کار را انجام می دهند.

4- سینک تره از جاذبه های گردشگری ایتالیا می باشد. این روستا که کنار ساحل واقع شده است دارای ساختمان های رنگینی است که روی کوه قرار گرفته اند. زندگی در این مکان به آرامی پیش می رود و گزینه مناسبی برای به تنهای سفر کردن است.

5- یکی از منطقه های که پیشنهاد می گردد به تنهایی سفر کنید، یوبود بالی است. شما در این مکان با زمین های برنج و جنگل هایی پر از میمون روبرو خواهید شد. یوبود بعلاوه یکی از مشهورترین مقاصد آبگرم در دنیا است بنابراین به تنهایی به این مکان سفر کنید و از تنهایی خود لذت ببرید.

6- اخیرا کیوتو واقع در توکیو به عنوان برترین مقاصد گردشگری دنیا شناخته شده است. باغ های رنگارنگ و پارک های زیبایی برای بازدید وجود دارند که مانند آن را هم ندیده اید.

7- اگر چه بعضی از مکان های جنوب آفریقا برای به تنهایی مسافرت رفتن امن نیست اما پارک ملی کروگر مستثنی است. با یاری یک سافاری می توانید از حیات وحش این مکان تماشا کنید.

8- خانه های سفید و آبی جزایر یونان این منطقه را تبدیل به یکی از مجذوب کننده ترین منطقه ها گردشگری نموده است. شما می توانید به تنهایی در این جزایر قدم بزنید یا با قایق از اطراف آن تماشا کنید.

9- توسکانی منطقه ای در ایتالیا با مرکزیت فلورانس است و بیشتر به عنوان ناحیه ای فرهنگی محسوب می گردد که شش میراث دنیای یونسکو در آن وجود دارد. شما از تماشای تاکستان های وسیع و بی انتهای آن سیر نخواهید شد.

10- انگلستان به خصوص شهرهایی مانند یورک و کمبریج، شاهد گردشگر های تنهای زیادی طی سالیان سال بوده است. بازارهای فضای باز، نمایش و تئاتر لندن و منظره ها منحصر بفرد منچستر از دیگر جاذبه های گردشگری این کشور محصوب می گردد.

منبع: الی گشت

به "مقاصد برتر برای سفرهای انفرادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاصد برتر برای سفرهای انفرادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید