سینما

سواحل زیبای جزایر هاوایی، اوج آرامشی وصف نشدنی

هاوایی سواحل بسیار زیاد و زیبایی دارد که حتما باید در طول زندگی خود حداقل یکی از آن ها را ببینید. ما شما را هدایت می کنیم. یکی از دلایلی که ما جزایر هاوایی را بسیار دوست داریم، این است که این جزایر در نوع خود برترین و زیباترین جزایر در جهان می باشند. اما...

22 دی 1401

چگونه سفرهای کاری را لذت بخش کنیم؟

بسیاری از افرادی که به سفر می روند برای ماموریت های کاری و گاهی حتی یک روزه مجبورند رفت وآمدی سریع و کوتاه با هواپیما یا دیگر وسایل نقلیه داشته باشند. البته این سفرها همیشه یک روزه نیستند و زمانی که چند روزه و یا یک هفته ای طول می کشند بیشتر از قبل خسته...

17 آذر 1401

برگزاری مراسم یادواره شهدا در دبیرستان روستای شاتور

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیغام از برگزاری مراسم یادواره شهدای دهستان امامزاده عبدالعزیر (ع) در روستای شاتور اطلاع داد.

29 آبان 1401

پردیس سینمایی شهر قرچک ورامین آماده بهره برداری شد

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، پردیس سینمایی شهر قرچک ورامین آماده بهره برداری شد.

19 آبان 1401

شکایت شهرداری تهران از سمانه پاکدل ، انتشار شایعه مبتذل درباره دختران ایرانی به نقل از زاکانی

سخنگوی شهردای تهران از شکایت اداره کل حقوقی شهرداری تهران از سمانه پاکدل بازیگر زن ایرانی بابت نشر اکاذیب علیه علیرضا زاکانی، شهردار تهران خبر داد.

28 مهر 1401

سریال کره ای نقص فنی؛ داستان بیگانه های فضایی و فرقه های عجیب

سریال نقص فنی (Glitch) بدون نقص نیست اما داستان رازآلود و متفاوتی دارد که در مجموع تماشای آن را به یک تجربۀ سرگرم کننده و جالب تبدیل می کند.

19 مهر 1401

نمایشگاه ایران نانو 1401 به صورت دائمی دایر خواهد بود

سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو پس از برگزاری به صورت فیزیکی، در قالب نمایشگاه مجازی به کار خود ادامه خواهد داد.

30 شهریور 1401

جنجال فیلم بانک زده ها با سوژه گروه بی تی اس (BTS)

انتقاد طرفداران گروه بی تی اس (BTS) به فیلم بانک زده ها از روز های پیش از اکران آغاز شد و حالا به اوج خود رسیده است. آن ها اعتقاد دارند که هدف سازندگان از سوژه قرار دادن بی تی اس تنها جلب توجه طرفداران این گروه در ایران برای فروش بیشتر است.

23 شهریور 1401

ظهور لاک پشت های نینجا؛ یکی از برترین ماجراجویی های لاک پشتی

فیلم ظهور لاک پشت های نینجای جهش یافتۀ نوجوان بر اساس شخصیت ها و حال و هوای سریالی با همین نام ساخته شده که دو فصل آن از سال 2018 تا 2020 پخش شد. در آن سریال تمرکز داستان بر دورۀ نوجوانی و آغاز ماجراجویی های لاک پشت های نینجا بود و یکی از ویژگی های خاص آن، قدرت...

21 مرداد 1401

جاهای دیدنی نوشهر و جاذبه های گردشگری آن کجاها هستند؟

سفر به غرب مازندران و گشت وگذار در آن با زیبای های فراوانی همراه است. یکی از برترین و بزرگترین این زیبایی ها تماشا شهر زیبای نوشهر است. جغرافیای فوق العاده ای از هم نشینی کوه و دشت و دریا. شهری زیبا با مناظری تماشای که همه آن چیزی که از یک طبیعت زیبا می خواهید...

6 مرداد 1401

حمله به مجری تلویزیون با قمه در اتوبان نیایش

کارگردان فیلم بی مادر و تهیه کننده و مجری برنامه اختیاریه از حمله با قمه به او از طریق خفت گیران در اتوبان نیایش خبر داد.

4 مرداد 1401

شخصیت شناسی از روی بشقاب غذا

غذا را با نمک اضافه می خورید یا ترجیح می دهید با سس تند مزه دارش کنید؟ گوشت خوار هستید یا اینکه سالاد سبزیجات را به همه چیز ترجیح می دهید؟ می دانستید که همین انتخاب های ساده، می توانند مثل تست شخصیت شناسی عمل نمایند؟ بعضی از روانشناسان می گویند سلیقه غذایی...

3 مرداد 1401

روستایی: ترجیح می دهم برادران لیلا توقیف گردد نه سانسور

سعید روستایی در نشست رسانه ای فیلم برادران لیلا برای اولین بار از واکنش وزارت ارشاد به این فیلم گفت و اعلما کرد یک فهرست سانسور به اورداده شده و در این مورد گفت:به نظرم فیلم اکران می گردد. اما با توجه به اینکه سانسورهای زیاد متری شیش و نیم به آن فیلم آسیب...

16 تیر 1401

امیرمحمد یزدانی: فوبیای آسانسور و کانال کولر دارم ، کشتی گیر مورد علاقه ام؟ خودم!

امیرمحمد یزدانی آزادکار جوان کشورمان مصاحبه جالبی با اتحادیه جهانی کشتی داشته و به سوالات مختلف پاسخ داده است.

9 تیر 1401

کرمی: باید در حوزه فناوری های نرم و صنایع خلاق ورود داشته باشیم

دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره بها دادن به حوزه فناوری های نرم و داشتن سهمی در گردش اقتصادی آن ها در جهان شرح داد.

20 خرداد 1401

هدیه ویژه خبرنگاران، تخفیف و استفاده رایگان از امکانات رفاهی و تفریحی جزیره کیش

سفر به کیش همواره یکی از گزینه های روی میز است. جزیره ای آرام و زیبا در خلیج فارس که به خاطر داشتن امکانات رفاهی و تفریحی فراوانش، گردشگران را به وسوسه می اندازد که نه یک بار که چند بار، سفر به این جزیره را تجربه نمایند.

18 خرداد 1401

انتصاب دبیر کارگروه سینمای سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم

خبرگزاری خبرنگاران-دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، طی حکمی دبیر کارگروه سینمای سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم را منصوب کرد.

5 خرداد 1401

سریالی که زهره فکورصبور با مرگش، بازی در آن را نیمه تمام رها کرد

زهره فکورصبور که شب گذشته، در 43 سالگی درگذشت، پیش تر ضمن ابراز خوشحالی از حضور در سریال بی همگان عکسی از خود در اتاق گریم این سریال منتشر نموده بود.

9 اردیبهشت 1401

بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی پردیسان به مدت 3 روز

به مناسبت روز جهانی موزه، بازدید از موزه تاریخ طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست، 27 تا 29 اردیبهشت ماه به مدت سه روز رایگان است.

26 فروردین 1401

3 فیلمی که آخر تیرماه می توانید در سینما ببینید

در این روزها به علت کرونا که از فیلم های در گیشه سینماها استقبال آن چنانی نمی شود و از طرفی فیلم های متنوعی اکران نمی شود و مخاطبان پرده های سینما حق انتخاب چندانی ندارند.

22 فروردین 1401
تعداد: (64)