بهداشت دهان و دندان

مایعی که از پوسیدگی دندان جلوگیری می نماید

پوسیدگی های دندان اگر درمان نشوند درد، تورم و بی خوابی همراه دارند از این رو گروهی از محققان دانشگاه نیویورک یک راه حل مقابله با پوسیدگی یافته اند که کارآمد و مقرون به صرفه است.

16 اسفند 1402

گوشت آزمایشگاهی چگونه فراوری می گردد و چرا اهمیت زیادی دارد؟

شاید بتوان ادعا داشت که این روزها گوشت های آزمایشگاهی را می توان در هر جایی مشاهده کرد. چراکه از سال گذشته، شرکت های پرورش گوشت و غذاهای دریایی حدودا 1.38 میلیارد دلار در این حوزه سرمایه گذاری کردند و در عین حال استارت آپ های زیادی برای توسعه محصولاتی بر...

12 مرداد 1401

خوراکی هایی که شما را جوان نگه می دارد

ظاهری جوان شاید با پرداخت هزینه های گزاف و عمل های زیبایی ممکن باشد، اما رعایت چند نکته در خوراکی های روزانه این امر را ساده تر می نماید.

18 بهمن 1400

13 روش درمان و کاهش سردردهای میگرنی

میگرن یکی از اختلالات رایج در سراسر دنیا است که افراد زیادی را درگیر می نماید و به صورت ژنتیکی منتقل می گردد.

11 دی 1400

راههای جلوگیری از پوسیدگی دندان و درمان آن

اگر آسیب دیدگی تنها در قسمت بالای دندان رخ داده باشد، دکتر روکش دندان را برای شما استفاده خواهد نمود. این کار به این علت انجام می گردد که دندان فرصت بازیابی پیدا کند و بعدا با مواد نقره ای رنگ پر گردد.

10 آبان 1400

آسیب دیدن دندان؛ 8 خوراکی که به شدت به دندان ها آسیب می زند!

آسیب دیدن دندان مسئله ای است که همه با آن روبرو می شوند،حتی استفاده از خوراکی های معمولی مثل چیپس، آدامس و چای می تواند این مشکل را بزرگتر کند.

26 اسفند 1399

تغذیه بچه ها تا 5 سالگی باید چگونه باشد؟

سرپرست انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور، گفت: تغذیه کودک باید جوابگوی احتیاج او به انرژی و پروتئین، اسیدهای چرب ضروری، فیبرها، ویتامین ها و مواد معدنی باشد.

30 آذر 1399

میله منعطف پلیمری برای درمان بیماری های لثه

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، معمولا برای درمان بیماری های لثه از آنتی بیوتیک های مایع یا جامد استفاده می گردد. اما استفاده از میله مذکور عوارض جانبی کمتری دارد.

22 دی 1398

5 سفر داوطلبانه ای که حتما باید تجربه کنید

آشنایی با سفرهای داوطلبانه و اهداف آنهاداوطلب شدن یک راه عالی برای سفر به دور دنیا، ایجاد یک تفاوت، کمک به انسان ها و حیوانات دیگر و دیدن افراد جدید است. فرقی هم نمی کند که دانشجو، فارغ التحصیل دانشگاه یا یک حرفه ای در کار خود باشید، در هر صورت می توانید...

13 دی 1398

راز و رمز زبان بدن در کشورها

حواستان به زبان بدنتان باشد!ممکن است باور این موضوع برایتان سخت باشد؛ اما بسیاری از کارهایی که شما به طور عادی در طول روز انجام می دهید ممکن است در سایر مناطق جهان به عنوان یک عادت ناپسند، غیر اخلاقی یا توهین آمیز قلمداد گردد. برای نمونه ریچارد نیکسون...

12 دی 1398