موسیقی

جنجال فیلم بانک زده ها با سوژه گروه بی تی اس (BTS)

انتقاد طرفداران گروه بی تی اس (BTS) به فیلم بانک زده ها از روز های پیش از اکران آغاز شد و حالا به اوج خود رسیده است. آن ها اعتقاد دارند که هدف سازندگان از سوژه قرار دادن بی تی اس تنها جلب توجه طرفداران این گروه در ایران برای فروش بیشتر است.

23 شهریور 1401

آشنایی با استودیو دیزاین خبرنگاران

معرفی تیم ها در خبرنگاران بهانه ای است برای آنکه از نزدیک خبرنگارانیی ها را دیدار کنیم، دغدغه هایشان را بشنویم و پای صحبتشان بنشینیم تا از روزهایشان برایمان تعریف نمایند؛ اینکه در خبرنگاران چه می نمایند و هر کدامشان چه ارزشی برای کاربران خلق نموده اند.

30 خرداد 1401

سهم موسیقی در سبد مالی خانوار کوچک تر می گردد

این مطلب بخشی از ویژه نامه بهار 1401 اتاق ایران آنلاین با عنوان اقتصاد ایران در سال 1400 و منظره سال 1401 است که به آنالیز شرایط 40 شاخص مالی و پیش بینی آنها در سال پیش رو می پردازد.بازار موسیقی بعد از نزدیک به دو سال تعطیلی کنسرت ها بالاخره از زمستان سال گذشته...

15 خرداد 1401

بلیطی برای سفر به درون طبیعت

درخت، چمن، گل و گیاه و ... همگی عناصر طبیعی هستند که ما همیشه با آنان در پیوند تنگاتنگی قرار گرفته ایم. این اتصال در مواردی با شنیدن یک موسیقی و یا تماشا یک تابلو نقاشی تجدید می گردد.

22 اردیبهشت 1401

بدترین بازی های 2021 از نظر منتقدان؛ از سه گانه GTA تا eFootball

سایت جمع آوری نقدهای بازی ها، یعنی متاکریتیک (Metacritic)، بدترین بازی های سال 2021 را خاطرنشان کرد. این موارد بر اساس امتیاز منتقدین و کاربران انتخاب شده اند. سایت متاکریتیک از سال 1999 میلادی در حال کار بوده و تنها نقدهای معتبر را در نظر می گیرد.

7 بهمن 1400

حضور ارتودنسی در جشنواره مورد تایید اسکار

فیلم کوتاه ارتودنسی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی محمدرضا میقانی به جشنواره ای در انگلیس راه یافت.

9 آذر 1400

آیا ابتلا به اوتیسم در بزرگسالی امکان دارد؟

شاید تعجب کنید که بیماری اوتیسم(Autism) مختص به بچه ها نیست و بزرگسالان هم در معرض این اختلال قرار دارند. بزرگسالان مبتلا به اوتیسم قادر به کار و تحصیل هستند، اما در بعضی مهارت های اجتماعی نقص دارند.

7 آذر 1400

شالویی: هنرمندان برای مجوز کنسرت به دفتر موسیقی مراجعه نمایند

تهران (پانا) - محمود شالویی سرپرست معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد که با پیگیری های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان ذی ربط، تصمیم بر بازگشایی کنسرت ها و ورود به شرایط عادی در جامعه گرفته شده است.

5 آذر 1400

نوزاد در طول شبانه روز چقدر باید بخوابد؟

نوزادان بیشتر شبانه روز در خواب هستد که به مرور با افزایش سن نوزاد از اندازه آن کم می گردد. اندازه خواب نوزاد بین 16 تا 18 ساعت در شبانه روز است. خوابیدن در ماه های اولیه تولد برای رشد مغذی نوزاد بسیار مهم است.

16 آبان 1400

10 بازی نقش آفرینی که انتظار برای فاینال فانتزی 16 را آسان تر می کنند

با اینکه داریم به عرضه شانزدهمین بازی فاینال فانتزی نزدیک می شویم، هوادارانی که تمامی عناوین قبلی را تجربه کرده اند هنوز هم در پی بازی های مشابه فاینال فانتزی هستند تا آنها را تا زمان عرضه نسخه بعدی فرنچایز سرگرم نگه دارد. در این مقاله قصد داریم به معرفی...

10 شهریور 1400

چهل ودو میلیارد تومان حراج تهران چگونه به دست آمد؟!

در اوج شرایط کرونازده ایران چهاردهمین حراج تهران برگزار گردید. شرایطی که البته باعث انجام تمهیداتی مانند برگزاری آنلاین مراسم و حضور شرکت کنندگان به وسیله یک پلتفرم دیداری شده بود -که می تواند آینده ای نو پیش پای چنین مراسم هایی قرار دهد.

26 مرداد 1400

خبرنگاران صدا و سیمای کردستان با برنامه های متنوع به استقبال نوروز رفت

سنندج ‑ خبرنگاران - مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان گفت: صدا و سیمای استان در آستانه شروع سال نو با برنامه های متنوعی به استقبال نوروز 1400رفت.

16 فروردین 1400

محکومیت 37 میلیون دلاری آمریکا در دیوان داوری دعاوی ایران و آمریکا

تهران (پانا) - مرکز امور حقوقی بین المللی ریاست جمهوری از نهایی شدن محکومیت 37 میلیون دلاری آمریکا در دیوان داوری دعاوی ایران و ایالات متحده به نفع تهران خبر داد.

5 فروردین 1400

آدرس مراکز خرید استانبول؛ در استانبول از کجا خرید کنیم؟

با آگاهی از آدرس مراکز خرید استانبول می توانید محصولات بزرگترین برندهای جهان را خریداری کنید و از اجناس مرغوب بهره مند شوید. استانبول سومین شهر مهم جهان به لحاظ پذیرش گردشگر است. اما شاید بتوان این شهر را یکی از مهمترین مراکز خرید خاورمیانه...

11 اسفند 1399

دلنوشته جواد خیابانی برای دیگو مارادونا

جواد خیابانی که گفت وگویی مفصل با مارادونا در زمان سرمربیگری او در الوصل امارات انجام داده، برای دیگو مقاله جالب و احساس برانگیزی نوشته که در ادامه می خوانید:

6 دی 1399

پیشتازی جوانان در میدان موسیقی

تهران (پانا) - از اسفند ماه 98 تا به امروزحدوداً 8 ماهی است که برنامه های فرهنگی وهنری به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار تغییرات ناخوشایندی شده و دراین مدت زمان حوزه های سینما، تئاتر، تجسمی و موسیقی کوشش کردند به صورت کج دار و مریز خود را سرپا نگاه دارند.

8 آذر 1399

ماجرای حضور پرویز پرستویی در عرصه موسیقی چیست؟

پرویز پرستویی در جدیدترین سری فعالیت های خود این بار به عنوان خواننده جدید ترین آثار خود را با ترانه های یغما گلروئی منتشر کرد.

5 آذر 1399

خبرنگاران امروز فردوسی و اخوان با نغمه شجریان خراسانیات می خوانند

تهران- خبرنگاران- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر، نوشت: امروز فردوسی و اخوان با نغمه او خراسانیات می خوانند و می نوازند.

22 آبان 1399

اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی

تهران (پانا) - فیلم سینمایی روزهای نارنجی ساخته آرش لاهوتی از امشب (دوشنبه 21 مهرماه) به صورت آنلاین اکران می شود.

22 آبان 1399

محمد گلریز: مسئولان به شرایط بغرنج موسیقی سر و سامانی بدهند

خواننده موسیقی انقلابی کشورمان گفت: این موسیقی درحال ترویج، شایسته فرهنگ و موسیقی اصیل ما نیست. این کمبودها و کم محلی ها را باید از مسئولین فرهنگی کشور سوال کرد که چرا به چنین روزی افتاده ایم.

22 دی 1398
تعداد: (23)